U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / wat was het eerste wat je dacht voor je opstond5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Eens kijken of er op mijn mail gereageerd wordt.
ik werd om kwart over 6 wakker en heb toen ( op haar verzoek dochter gebeld, die bang was dat ze haar bed niet uit zou kunnen komen) toen heb ik me omgedraaid en jongens! weten jullie hoe heerlijk zo’n extra uurtje is!
Ze kunnen m e wat , 7 uur is veel te vroeg
Weer zo heerlijk geslapen.
Opstaan….Fysio en mondhygiëniste staan op de agenda.
Vanmiddag lekker middagje voor mezelf.
Auw mijn keel
Oeps duf.
hup, hup eruit, je moet straks een vriendin uitzwaaien
Hup eruit en doen wat je moet doen
Hup eruit en doen wat je moet doen
That is the spirit, dat kan ik morgen wel gebruiken.
Kan mijn geluk niet op heb eindelijk eens geslapen als een marmotje
Snel eruit, heb vandaag iets meer tijd nodig.
Nu weet ik het zeker dat stress mede oorzaak is….
knuffel
Ik dacht: he met een pyama aan slaap ik veel beter, ik had gewoon last van de kou!
Is de kou nu een beetje weg?
Stress is een oorzaak van heel veel problemen. Sterkte Marith.
Ohhh ben wel erg laat voor mijn doen.
Ik ga er een relaxed weekend van maken! Niet echt gelukt trouwens. Bij de zwemles, voetbaltraining en boodschappen bleef ik heel ontspannen. Maar toen het tijd werd om de deuren in mijn nieuwe kantoor te gaan schilderen en dat niet naar wens verliep moest mijn zengevoel het samen met mijn helpende lief het ontgelden… Gelukkig morgen geen moetjes maar alleen leuke dingen op de agenda. Kijken of het me dan wel lukt.
Toch koorts?
Ik ga er een relaxed weekend van maken! Niet echt gelukt trouwens. Bij de zwemles, voetbaltraining en boodschappen bleef ik heel ontspannen. Maar toen het tijd werd om de deuren in mijn nieuwe kantoor te gaan schilderen en dat niet naar wens verliep moest mijn zengevoel het samen met mijn helpende lief het ontgelden… Gelukkig morgen geen moetjes maar alleen leuke dingen op de agenda. Kijken of het me dan wel lukt.
en???
hmmm wat heb ik heerlijk geslapen, kom ik ga er maar eens uit!
Pffffff
Even lekker voor mezelf zorgen en dan pas voor de rest.
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com