U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / wat was het eerste wat je dacht voor je opstond5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Het is nog donker.
Ik ben er klaar mee
Zo lekker geslapen.
Eindelijk weer iets beter geslapen
Opstaan, ontbijten en dan naar COPD-vriendin. Ze krijgt de zalving van de zieken en ze wil graag dat ik er ook bij ben.
Opstaan, ontbijten en dan naar COPD-vriendin. Ze krijgt de zalving van de zieken en ze wil graag dat ik er ook bij ben.
Apart Virgo, wist niet dat men dat nog deed.
Heel veel sterkte en spreek voorzichtig de hoop uit dat de wens van de vriendin in vervulling mag gaan en ze snel aan de grote reis mag beginnen.
STerkte!
Dank jullie, ik ben zelf niet gelovig en was er nu voor het eerst in mijn leven getuige van. Zij en haar zussen hebben er in ieder geval veel steun aan. Haar ziek-zijn zal hooguit nog tot het eind van deze maand duren, dan staat er euthanasie in de planning. Het is alleen de vraag wat het snelst zal zijn, de palliatieve sedatie of toch euthanasie.
Dank jullie, ik ben zelf niet gelovig en was er nu voor het eerst in mijn leven getuige van. Zij en haar zussen hebben er in ieder geval veel steun aan. Haar ziek-zijn zal hooguit nog tot het eind van deze maand duren, dan staat er euthanasie in de planning. Het is alleen de vraag wat het snelst zal zijn, de palliatieve sedatie of toch euthanasie.
Ik denk het eerste op dit ogenblik dan kan het met een 3 dagen gebeurd zijn. Sterkte!!!
ik heb bij mijn schoonouders gezien, dat dat heel veel rust en vrede geeft. Ik hoop dat dat voor je vriendin ook het geval is geweest
jeeetje, wat heb ik heerlijk geslapen!
Opstaan!
Veel te vroeg wakker
Ik denk het eerste op dit ogenblik dan kan het met een 3 dagen gebeurd zijn. Sterkte!!!
We zullen het zien. Vanavond is om 20:00 uur in het bijzijn van mijzelf en haar zussen de definitieve palliatieve sedatie gestart. We hebben ieder apart een laatste gesprek met haar gehad en haar daarna gezamenlijk welterusten gewenst.
We zullen het zien. Vanavond is om 20:00 uur in het bijzijn van mijzelf en haar zussen de definitieve palliatieve sedatie gestart. We hebben ieder apart een laatste gesprek met haar gehad en haar daarna gezamenlijk welterusten gewenst.
hoe gaat het??
hoe gaat het??
Met haar, slecht. ik geef haar nog maximaal 24 uur
Sterkte en een knuffel
Aan het lijden komt nu eindelijk een eind dan begrijp ik.
Sterkte!!
Vandaag problemen oplossen, die al veel te lang slepen.
Nou ik dacht direct shi. ik weer eruit?
ik dacht : jippie!!! alweer heel erg goed geslapen!
Dat was fijn zomaar een extra uurtje slaap.
hangt het in de lucht, al dat goede slapen??
Het is ‘s nachts een stuk kouder, dat helpt ongetwijfeld.
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com