25 berichten aan het bekijken - 401 tot 425 (van in totaal 476)
  • Auteur
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

2 blauwe distels ( ik wou er meer maar ze waren zo duur ) 3 paarse salvia’s en 3 aardbeienplanten

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

een groot stuk brokkelkaas ( vacuum in laten pakken ) en dropjes voor onze vrienden ik Spanje

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

Bh”s op de markt. ik was vergeten ze in te pakken

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

3 heel gave t-shirts : 2 voor zoonlief en 1 voor manlief ( ze waren per 3 in de aanbieding)

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

5 kilo patent bloem, 5 kilo volkoren bloem, 1 kilo boekwijt meel en een 1 kilo zemelen, een pond gerst en een pond haver en een pond boekwijtmeel

Irene
    Moderator

5 kilo patent bloem, 5 kilo volkoren bloem, 1 kilo boekwijt meel en een 1 kilo zemelen, een pond gerst en een pond haver en een pond boekwijtmeel

Ga je een bakkerij beginnen?

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

een huisbakerij! ik en namelijk dol op broodbakken!

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

nieuwe wol. de deken waar ik mee bezig was, ging me tegen staan: ik kon heerlijke zachte prachtig gekleurde mohair kopen: wat een feetsje, ik ga zo weer lekker verder

Irene
    Moderator

Een lachende steen!

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

lacht ie hard? of is het meer een giegelsteen?

Irene
    Moderator

Het is meer een glimlach :)

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

2 potjes vilolie capsules ( waren fijn in de aanbieding van tjonge tjonge dat spul is duur )

Irene
    Moderator

Krullencrème en beauty fluid.

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

ik bne helemaal blij. Bij de outlet van Groenrijk, scoorde ik 4 dozen die op een boek lijken. Zoonlief vindt dat helemaal leuk, maar ze zijn bijna nergens te krijgen

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

ik ben helemaal blij. ik moest zo’n rekje hebben waar je lepels en zo aan ophangt in de keuken, voor mijn tuinhuisje. Daar zocht ik best wel een tijdje naar. Eindelijk eentje in de kringloop gevonden! Kostte wel ene hele euro. En toen vonden we ook een asperge pan die veel en veel mooier was dan onze. Die moest wel 6,50 kosten. Fijn meegenomen en nu brengen we onze oude terug naar de kringloop!

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

een composteervat, 29 euro en ze brengen het nog thuis ook

Irene
    Moderator

Twee broeken.

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

4 diepvries dozen. Het jaarlijks Sinterklaasfeest, is dit jaar bij ons en ik ben van plan een stamppot-buffet op te richten

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

een pluche lama. Ik zag het beest en dacht DIE WIL IK HEBBEN !!! en toen heb ik hem maar gekocht

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

kleine speeltjes voor in de zak van Sintrklaas voor mijn neefje en nichtje

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

7 verschillende crems en lotions en 1 doos pillen :yahoo:

Irene
    Moderator

Ik heb vandaag alle wekelijkse boodschappen plus voor de kerst binnen gehaald, dat is te veel om op te noemen.

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

manlief kwam hie rmet 2 tassen groenten en fruit van de markt terug..maar dat is valsspelen he, dat heb ik niet gekcht, ik heb een door kleurpotloden voor mijn dochter gekocht

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

een mooi zwart coltruitje en manlief heeft een prachtige gele trui voor me gekocht die hij nu stiekem onder de kerstboom ana het leggen is

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

Ik had van de kinderen een mooi paar suede handschoenen gekregen voor mijn verjaardag. Helaas waren ze echt te smal.
    Dochterlief apte mij een foto van de bon en ja!! daar mocht ik mee ruilen. de meeste handschoenen waren al op, heel jammer, ik ben dol op die dunne leren handschoenen…Maar het goede nieuws was dat ze wel heel mooie dunne stoffen hadden…Nu heb ik twee paar: grijze en roze. En natuurlijk die met een printje en leer, die me wel paste. Nu zoek ik nog mooie blauw-leren handschoenen. Veel handschoenen?? Dames : een vrouw heeft nooit genoeg handschoenen ( en tassen en sjaals, maar daar hebben we het even niet over ) ;-)

25 berichten aan het bekijken - 401 tot 425 (van in totaal 476)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.