U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / wat heb jij vandaag voor leuks gekocht5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
lol! het was maar een stukje hoor Puk, in een cafeetje. Maar zulke dingen doe ik zelden
Vandaag eigenlijk niet, want ik heb het weken geleden besteld. Maar het is binnen gekomen
een gezellig gekleurd servies 6 grote, 6 kleine en 6 diepe borden in felle kleurjes en een 6 delig bestek setje ook in felle kleuren. Vandaag is het binnen gekomen. Ik heb het via Groupon heel voordelig kunnen kopen.
Zo blij mee
een groen kanten jurkje, voor 5 euro op de IJhallen markt
legmeel voor de kippen….
Een dochter van een vriendin van mij maakt dit soort tekeningen… Zoals je ziet verkoopt ze ze voor een scherts bedrag ( ik maak gewoon even schaamteloos reclame,kan mij het schelen..)
Ik heb er zelf een gekocht en manlief er ook eentje uit laten zoeken: cadeautje, omdat het kan
Ik heb de vierde en manlief de 5de tekening uitgezocht
Een groene broek met glimmende brede bies.
gaaf @Puk
een potje gezichtcreme voor mijn vriendin, ze was vorige week jarig
6 vriezer doosje voor de soep
een mooie ren-broek voor manlief , lekker strak in plaats van zo’n flodder ding. EN toen ik toch bezig was, heb ik er maar een mooi, snel-drogend hemdje bij gekocht.
vandaag nog niks, maar gisteren heb ik mijn gelieven getracteerd op een lekkere lunch in A’dam
zwarte blokhak sandalen
@Puk : onder het motto: op een dag wordt het zomer?
Ja ik kan ze maar vast in huis hebben
De zwarte sandalen met blokhak retour gezonden dit omdat de banden van de sandaal te strak zaten. Nu opzoek naar nieuwe passende!
dat is balen @Puk maar aan sandalen met knellende banden heb je niet veel
thermo ondergoed voor manlief: hij sport 1 x per week buiten. EN hij had een frommelige thermo broek. Het is mooi spul, maar duuuuur . Ik ben snel met het spul naar de kassa gegaan, zodat hij niet zag hoeveel ik aan hem stond uit te geven
een pak koekjes voor de visite
een pak koekjes voor de visite
Deze visite vond het lekker.
dat is fijn te horen @Marith!
Dan waren het vast geen hondenkoekjes.
waf!
vandaag niet: gisteren : een grote houten Slabak op poten. Zoonlief heeft in zijn appartementje geen echt balkon. Maar ze hebben wel een groot gemeenschappelijk terras ( gemeenschappelijk met 4 appartementen) daar hebben we die bak neergezet, sla en aardbeien planten er in gezet: helemaal leuk!
2 cadeaubonnen voor mijn stagiares
roosmarijn, lavendel, salie, dragon, thijm , marjoraan en rucola en een budleha ( allemaal in plant vorm )
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com