U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / wat heb jij vandaag voor leuks gekocht5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
kruidenplantjes voor dochterlief en een vriendin en een druivenrank voor in de tuin
een schattig paar muizenslofjes!
een schattig paar muizenslofjes!
Ik wist niet eens dat muizen slofjes droegen.
Ik wist niet eens dat muizen slofjes droegen.
#zucht hoe kunnen ze anders doodstil zijn?
niks voor mezelf, maar ik heb voor een vriendin die een groot deel van het jaar in Spanje zit , precies de kleuren borduurgaren kunnen krijgen die ze nodig had. Iemand blij maken, dat is altijd fijn
Helemaal niks en daar baal ik best van.
Laarsjes en een trui-jurk
Laarsjes en een trui-jurk
Klinkt leuk.
4 tuinplanten, 2 zakjes bollen , 2 kleine vetplantjes met bloemetjes ( weet ff niet hoe ze heten )
een omslagdoek met aan de ene kant een pied de poule ruitje en aan de andere kant een schotse ruit. het is zo’n doek die van achter een stuk is, maar van voren twee flappen heeft
een omslagdoek met aan de ene kant een pied de poule ruitje en aan de andere kant een schotse ruit. het is zo’n doek die van achter een stuk is, maar van voren twee flappen heeft
Klinkt leuk!
ik was in hoog Catarijne, en ik dacht: kom ik koop Haapy socks voor manlief, kan hij die in bed aan. Maar op HoogCaterijne zijn alleen nog maar van die stomme ketens…CenA, HenM
zaterdag: 3 bakken sedum ( bodembedekkers ) 2 struiken met aalbessen, en 2 schoenlappersplanten.
en vandaag ga ik even nieuwe bollen katoen scoren want die ik heb gekocht zijn al weer opgehaakt!
Drie paar sokken en een ceintuur.
vandaag niks, maar in de Garage had ik nog een heel mooi windlicht staan, allemaal glas, gisteren 2 witte kaarsen in gezet. Zoonlief vond het leuk!
ik heb gisteren op Marktplaats een vintage locker kast voor zoonlief gescoord.
Ik was er echt trots op.
Ik logde op MP in, nou hij stond er misschien 5 minuten. Snel een foto naar zoonlief ge-apt, die was er weg van. Onmiddelijk de vraagprijs ( die ik meer dan redelijk vond ) geboden, telefoon niet los gelaten en ..hebbus!
Vandaag hebben manlief en ik hem opgehaald. En manlief en zoonlief het gevaarte de trap opgesjouwd.
Staat prachtig in zijn halletje. Ik word zo blij van blije kinderen
Badpak….
niks….ik vond het te hard regenen om zelfs maar naar het winkel centrum te lopen
niet vandaag…gisteren: een hele leuke “bouwlamp ” voor het halletje van zoon
plantjes met rode bessen en een rode en een witte cylcaam, zo de kerstsfeer kan beginnen
meegedaan aan een on-line veiling op Facebook, prachtige regenjas gescoord voor net niet de helft van de prijs
Foto?
@Puk, als het goed is, komt hij morgen al binnen, dan laat ik hem zien
Stolp op leuk schaaltje
een groen kersttreintje, voor zoonlief, die is net zo gek op kertkitch als ik
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com