U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / wat heb jij vandaag voor leuks gekocht5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Meubels hebben altijd zo’n lange leveringstijd.
Meubels hebben altijd zo’n lange leveringstijd.
ach dan an ik m eer ook langer op verheugen
Leuk Felice…. hier hetzelfde met het bed maar wij hoeven maar hooguit 6 weken te wachten :tongetje3:
hahaha, dus jij bent er al op uitgekeken als mijn bank komt??:appel:
hahaha, dus jij bent er al op uitgekeken als mijn bank komt??:appel:
Als het goed is (slaap ik) en zie ik mijn nieuwe bed minder dan jij je nieuwe bank ….
Als het goed is (slaap ik) en zie ik mijn nieuwe bed minder dan jij je nieuwe bank ….
hahha, die is slim!
Een andere föhn de vorige is vanmorgen ontploft :haaromhoog::haaromhoog:
Een andere föhn de vorige is vanmorgen ontploft :haaromhoog::haaromhoog:
Hopelijk niet toen je je haar aan het föhnen was.
een lekker groot hondenkussen voor Jippie, het oude was echt aan het verslijten
Een nagelvijl
Een nieuw zwart T-shirt met opdruk.
Een nieuw zwart T-shirt met opdruk.
Wat voor opdruk?
Wat voor opdruk?
Een soort ster met balken.
als ik vandaag even de tijd vind, moet ik een paar t-shirtjes met korte mouw scoren…de meeste zijn echt op..Ook mijn favo witte…#snik
als ik vandaag even de tijd vind, moet ik een paar t-shirtjes met korte mouw scoren…de meeste zijn echt op..Ook mijn favo witte…#snik
En is het gelukt?
Yep! nog even een CenA ingerend. Normaal koop ik ze bij de Hema of de ANWB, dus dit is een experiment
Ik had een emmer nodig, er waren er een paar kaopt gegaan en een paar echt niet meer schoon te krijgen. Nu ben ik aan het onstpullen, dus ik dacht 3 emmers moet genoeg zijn, maar ik had er nog maar 2. Ikke naar de A## enzovoort. Hadden ze daar emmers voor 1 zegge een eurootje. En nog rood ook en alle assecoires in mijn keuken zijn rood.
Wat kanje happy worden van een domme emmer!
Maar nu snap ik ook waarom winkels als Blokker en de Marskramer in zulk zwaar weer zijn. Zonder nadenken marcheer ik erlangs op weg naar de ACenzovoort: goedkoper en leuker spul…
Super voordelig bij AC Tion zo noemen wij de winkel…(y)
ac winkel is hier vrijwel leeg….wanneer ik iets wil kopen is het al weg..dus dikke pech en blijf ik weg:vrolijk2:
ac winkel is hier vrijwel leeg….wanneer ik iets wil kopen is het al weg..dus dikke pech en blijf ik weg:vrolijk2:
slecht filiaal ….dat is wel pech
een paar bollen wol : nieuw rupsje nooit genoeg dekentje
Ik verwacht hier morgen wel iets zinnigs te kunnen posten.
Ik verwacht hier morgen wel iets zinnigs te kunnen posten.
Ehh vertel?
Ga morgen naar Rennes, wil een trui en een tas. (zondag vertel ik wel wat het is geworden)
Ga morgen naar Rennes, wil een trui en een tas. (zondag vertel ik wel wat het is geworden)
Boetiekje la superette in Rennes hebben ze mooie sieraden en tassen als ik me goed herinner midden in het centrum.
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com