U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / wat heb jij vandaag voor leuks gekocht5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
link verwijderd die naar het oude forum leidde
Hardloopshirt en drinkbelt.
Moet nog een nieuwe laptoptas kopen, maar ben er nog iet toe gekomen :(
6 mintgroen geschilderde houten stoelen ( allemaal verschillend ) dochter lief is er helemaal blij mee!
Blond Amsterdam Mokken
6 verschillende houten stoelen, allemaal mint geschilders, voor dochterlief, op marktplaats
Koop jij iedere dag mintgroene stoelen?
Koop jij iedere dag mintgroene stoelen?
Ik dacht gisteren ook ” zeg maar niks’ :gek: die is niet goed ” ….
nou hou !!! ik koop 1 keer 6 mintgroene stoelen……niemandbegrijptmij :haha:
Een vest en een topje.
12 Verbena’s in 3 verschillende kleuren, 12 van die rand-bloemetjes “hoe heten ze ook al weer” paars en blauw, 2 witte arabella’s en 4 stekjes rucola ( gemakkelijker dan zaaien en goedkoper ) morgen ga ik me helemaal suf poten
Een gasfles, zodat we zondag kunnen barbecueën.
Wij hebben gisteren en vandaag voor de kleinkinderen andere fietsjes gekocht om hier te kunnen fietsen.
Nieuwe hardloopschoenen.
4 roden kolen , 4 andijvie plantjes, 4 venkels, en 4 bloemkolen
4 roden kolen , 4 andijvie plantjes, 4 venkels, en 4 bloemkolen
Gaat het zo slecht met je moestuin?
hehehe, grapjas. Die zijn juist voor de moestuin. Ik heb ze geplant en toegesproken, dat gaat helemaal goed komen
bloemetjesjurk (nooit gedacht dat ik dat nog eens zou doen en zeker niet in die kleur )
wat leuk voor je Marith! ik ben de laatste jaren steeds meer kleur gaan dragen en het bevalt me prima
Ik heb net een pet gekocht voor mijn man.
geen slecht idee! als wij in de tuin in de zon werken, kijk ik ook wel eens met zorg naar zijn kruintje……
ik heb gisteren 3 prachtige dalia knollen gekocht en nu maar hopen dat ze tot wasdom komen
een bolletje wol, voor mijn deken, mooi dat ie wordt !
vandaag zijn manlief en ik ons te buiten gegaan aan een schattig brocante bankje voor de tuin. normaal gesproken geldt d e”ritsel en regel “wet voor de tuin. Maar dit oude bankje vonden we zo schattig: we hebben het gewoon gekocht!
Ik beloof dat ik binnenkort tijd vrij maak om iets leuks voor mezelf te kopen, al is het maar een lipstick.
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com