U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Wat ga jij nu doen?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
beetje lezen
nog even een beetje VP vervelen..
zo lekker bankhangen
koken!
PC afsluiten en ff lezen voor we gaan eten.
even lekker VP spammen
koffie drinken
Ik ga zo slapen denk ik.
Ga nog even met fotografie bezig en Facebook en dan ff relaxen. Te moe nu om nog iets te doen. Het hoognodige in het huishouden gedaan. Morgen weer verder klunzen
eten !!! ik heb trek joh!
een hete grog maken
heerlijk in mijn dikke boek lezen
Last Blood kijken
klinkt spannend….
Ik ga zo slapen denk ik
Dagje luieren
dat lijkt me heerlijk @Female1
ik ga eens even de wortel voor de sla raspen
thee zetten
fish and chips halen
Hallo allemaal! Ik was even aanwezig op VP na een paar jaar niks. Maar merk dat ik de tijd en energie niet meer voor heb om hier frequent te reageren. Teveel aan mijn hoofd en in mijn hoofd. Valt me erg zwaar de laatste tijd weer. Denk dat Marith me wel zal snappen. Sorry meis dat ik niks meer van me heb laten horen. Was mijn wachtwoord kwijt en schaamde me kapot. Hoop dat het met jou echt een stuk beter gaat.
Maar sinds ik weer terug ben hier … het gaat echt niet zoals ik verwacht had.
Meiden … het ga jullie allemaal goed. Het beste voor iedereen en nog veel plezier hier bij VP!
Dankjewel Hannie en sterkte met alles!
heel veel sterkte @Hannie en wat rot te horen dat het niet zo goed met je gaat..
@Hannie Ik begrijp je helemaal en sorry is niet nodig.
Geef je een virtuele knuffel en fijn toch nog even wat van je te hebben gehoord.
de was uit de droger halen en vouwen, daar was ik nog niet aan toegkomen
even een blog klaarzetten en dan koffie zetten, want straks heb ik hier aan huis een vergadering
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com