U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Wat ga jij nu doen?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Wow, dat heb je wel heel knap gemaakt!
Dankjewel XXX Dit kan echt iedereen hoor. De beschrijving staat stapsgewijs beschreven in een boek en de kleuren ook. :smiley1:
De beschrijving van deze vind je bijvoorbeeld in het boekje “Maak je eigen mandala’s”, vanaf pagina 24. https://www.bol.com/nl/p/maak-je-eigen-mandala-s/9200000060402989/?suggestionType=suggestedsearch
nou Poeh, als dat een eerste keer is waar j enog niet helemaal tevreden over bent, hoe ziet wel tevreden er dan wel niet uit?
Ik vind het echt heel mooi
nou Poeh, als dat een eerste keer is waar j enog niet helemaal tevreden over bent, hoe ziet wel tevreden er dan wel niet uit?
Ik vind het echt heel mooi
Dankjewel XXX. Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik ben helemaal niet ontevreden namelijk ;)
poehpoeh een heel werkje is dat!
Ik ga even lezen en dan naar bed.
Ik ga ook nog even lezen voor ik naar bed ga.
mijn nagels laten drogen voor ik aan de andere hand begin
Niet veel meer, nog wat lezen en vroeg naar bed.
uitbuiken
Naar buiten om er een mooie wandeling maken ….
Ik ga zo broodjes bakken en het aquarium verschonen (er is een vis overleden)
Ik begin maar eens met koffie zetten en dan of languit op de bank F1 kijken. Of achter de laptop nog wat op internet doen met de F1 aan.
Opruimen en dan naar verjaardag vanmiddag
Witlof snijden.
Wachten tot we gaan eten. Zijn bij een vriendin van ons omdat mijn vrouw daar moest helpen met de tuin. Maar dat lijkt weer eens langer te duren dan gedacht…
Wachten tot we gaan eten. Zijn bij een vriendin van ons omdat mijn vrouw daar moest helpen met de tuin. Maar dat lijkt weer eens langer te duren dan gedacht…
hahaha in een tuin ben je nooit klaar…
Ik ga eens een 0.0 biertje ontkurken
Slapen……..
Nog even VP en op tijd naar bed denk ik.
Ja hier ook zo Irene
hahaha in een tuin ben je nooit klaar…
Ik ga eens een 0.0 biertje ontkurken
Nee nou ja uiteindelijk was het 7uur toen we gingen eten en meteen daarna ben ik met zoonlief naar huis gegaan omdat hij naar bed moest. Zelf ben ik toen maar naar de buurman gegaan om even mijn hart te luchten.
– – – Updated – – –
Ik ga maar eens opstaan. Zometeen werken op de camping (schoonmaken) en daarna de post bezorgen.
Afspraken maken
Brunch klaarmaken en dan gezellig en feestelijk aan tafel met de kleinkinderen die nog vakantie hebben.
Pakketje nakijken en thee maken.
Proberen hier te blijven :in-de-war:
Proberen hier te blijven :in-de-war:
:troost:
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com