U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Wat ga jij nu doen?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
In mijn boek duiken.
zie het nu pas, kan ik je helpen?
Nou….datzouzomaareenskunnen…
Nou….datzouzomaareenskunnen…
skypen ??
skypen ??
Ik denk volgende week ergens….heb nog een optie dat de overbuurvrouw me kan helpen?
Ik denk volgende week ergens….heb nog een optie dat de overbuurvrouw me kan helpen?
ik hoor het graag! stuur me wel een dag of wat van te voren het patroon, dan kan ik er alvast naar kijken. Maar vraag eerst de buurvrouw, dat is misschien makkelijker
Zo richting bed
Ik ga doen wat ik drie dagen geleden al had moeten doen, Ibuprofen innemen en dan plat, hopen dat de migraine verdwijnt.
Voorlopig maar voldoende blijven drinken.
Koffie drinken en lezen
even een bakkie, dat kan ik wel gebruiken ( begin een beetje duf te worden )
Even pauze.
Ik ga voor het eerst van mijn leven proberen met aquarelverf (tijdje geleden bij Lidl gekocht) een mandala te maken. Dat lijkt me lastig, maar leuk om uit te proberen.
Lezen en posten
Een succesje vieren.
tags achter mijn youtube filmpjes zetten
Pillen nemen en rusten
Mezelf klaar maken om te gaan slapen.
eten….
even naar een vriendin
Even VP bijlezen en nog wat andere dingen en dan gaat deze jongedame een schoonheidsslaapje doen.
Het bos in.
Ik ga voor het eerst van mijn leven proberen met aquarelverf (tijdje geleden bij Lidl gekocht) een mandala te maken. Dat lijkt me lastig, maar leuk om uit te proberen.
en??
Nog even wat achtergebleven dingen lezen, dan even opruimen en dan nog wat lezen.
en??
Het was heerlijk om te doen en het werken met verf gaat me veel beter af dan het werken met potlood. Ik vind het werken met verf veel leuker, merk ik. Zie hier het resultaat. Voor een eerste keer best redelijk, vind ik zelf. Ik heb mijn naam eronder even weggepoetst. Het is geen ontwerp van mezelf hoor, ik heb het stapsgewijs gevolgd uit een boek, inclusief de kleurkeuze. Ik wilde gewoon leren om met waterverf te werken en ik wilde een leuke ontwerpje volgen. En intussen heb ik dan zelf her en der ook nog een ecoline brushpen gebruikt (ook voor het eerst) en een acryl-paintmarker (die had ik al eens eerder gebruikt). Maar goed, het is puur ontspannend knutselwerkje en je kunt goed zien dat het de eerste keer is. Het kleurverloop is nog niet zo vloeiend, maar dat geeft niet want het enige doel is plezier.
Wow, dat heb je wel heel knap gemaakt!
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com