U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / wat eet jij vandaag?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
lasagna, hmmmmmm
iets met kool ( uit eiegn tuin ) en garnalen
Zelf laten maken pizza.
ik weet het niet, maar ik was vanmiddag in het dorp en daar rook het zo heel heerlijk naar friet…
Gado Gado
ik denk dit ik vanavond eens pasta met pesto ga maken. Ik heb net een potje pesto gekocht, een vriendin kwam lunchen en ik weet dat die gek is op tosti’s met pesto. In de zomer maak ik het meestal zelf met restjes uit de tuin, maar nu is het winter…alhoewel…wist je dat je van boerenkool heerlijk pesto maakt?
Aardappel/knolselderij gratine met appel, brie en walnoten
hmmmmmm, dat klinkt echt lekker “Female1. Ik vind aardappel knolsederij echt lekker en met appel brie en walnoten zeker een goede combi!
Ik eet vandaag kikkererwten met heel veel verchillende groenten
ik had nog een bak pasta saus in de vriezer, da’s mooi makkelijk want vanavond wil ik een aardappeltaart maken voor als morgen onze vrienden komen en dat is nogal een werkje
tortelinnie met pesto en wat geraspte kaas en sperciebonen tegen de scheurbuik
Vegetarische aubergine lasagne
ooo, dat klinkt heerlijk @Female1
Was het ook
gehaktballetjes in pindasaus, rijst en een salade
Chili con carne
Groente uit de oven
een voor mij nieuw couscous gerecht met falafel lijkt me erg lekker
Pompoensoep met flatbread
Vegetarische ovenschotel met zoete aardappel!
ovenschotels zijn eigenlijk altijd lekker !
ik ga vanavond weer een aardappeltaart maken
hmmmmmm, een doodgewone prei aardappelstamppot, daar kan een mens ineens zin in hebben
Ik zou het nog niet weten
Zaterdag frites en frutsels
we hebben nogal wat restjes, die gaan we lekker opmaken. NE dat noem ik tapas. Dat staat veel sjieker
hutspot ovenschotel
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com