U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / wat eet jij vandaag?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
kabeljauw met garnaaltjes aardappelkroketjes en sla
geloof het of niet…erwtensoep #devriezermoetleeg
bietenstamppot met geitenkaas en spekjes. Laatste #bietjesuiteigentuin
hmmmmm, manlief heeft een markreel uit elkaar geplukt en daar markreelsalade van gemaakt…yammie..
mijn vriendin gaat koken , ik neem de wijn mee. Een heel mooie fles, @Marith daar zou joouw zoon grote ogen van opzetten!
het restje van de curry die manlief gisteren heeft gemaakt….en ik verzeker jullie dat is geen straf..
rijst met gehakt balletjes in groente-saus. heb ik wel eens vertelt dat mijn man de lekkerste gehaktballetjes ter wereld maakt
mijn vriendin gaat koken , ik neem de wijn mee. Een heel mooie fles, Marith daar zou joouw zoon grote ogen van opzetten!
@felice was de inhoud ook mooi/lekker?
die was heerlijk @Marith !! ik zal wel eens even de naam opzoeken
rodekoolstamppot me tkaas, eens afwachten of dat lekker is
Mijn zoon had zich voorgenomen zelf gnocchi te maken. De geluiden die uit de keuken kwamen deden het ergste vermoeden, maar uiteindelijk was het resultaat perfect en overheerlijk.
gnocchi dat is hogere kookkunst !!
wij eten vandaag lekker een salade
een kerry met kip en chinese kool
Frites
restjes !
nassi, hmmm daar hadden we ineens allebei zo’n zin in
en nog een keer nasi, want daar had ik nog steeds zin in. De rijst is al klaar. Nasi moet je met gortdroge rijst maken, vind ik
asperges! zelf gehaald op de boederij een dorp verderop
iets teveel asperges gehaald, helemaal niet erg: we eten vandaag de restjes, plus de eerste krop sla uit eigen tuin!!!
Preitaart! zo lekker!
wij gaan vandaag bij mijn nichtje in de tuin eten. Daar is ruimte genoeg om op afstand te blijven.
Wij nemen een overheerlijke salade mee, met sperziebonen en spekjes en brie. En zij maakt een overheerlijke apple crumble
broodje hamburger zinin
Spinazie met pasta en Vegatarisch
wij hebben van een hindoestaanse opdrachtgever van Ton 3 dozen met heerlijke curry’s gekregen
gehaktballetjes in tomatensaus, pasta en sla
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com