U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / wat eet jij vandaag?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
patat en snacks
Dat at ik die dag ook Puk …. lekker!
spruitjes met kaaassaus en bruine rijst.
gebakken broodjes uit de oven met roomboter en oude kaas
hmmmm,@Hannie dat klinkt best wel lekker, ik ben dol op oude kaas.
vandaag snackten wij frietjes
een salade met rijst, spinazie en zoete aardappelen en nog zo wat
Ik heb broccoli met aardappelen en een kipburger gemaakt, ook weleens lekker weer gewoon simpel.
wij hebben gelukkig altijd het nodige in de vriezer, we hebben even een groenteschotel met pompoen en kikkererwten ontdooit
Ik heb tosti’s gemaakt.
wij zijn druk bezig om de vriezer leeg te eten, dus elke dag is een verrassing wat er nu weer niet op is. Vandaag was het kip curry. Het kan erger….
Wij zijn met een hele groep van de sportvereniging uit eten gegaan, was lekker en gezellig.
bloemkool piepr kaassaus
de restjes van gisteren. Gisteren hadden we eters en ik had veel vette vis: makreel, paling en zalm en 3 verschillende salades. Die waren best ingewikkeld om te maken,maar ze waren lekkerrrrrrr
ik had een bak rijst over van de chinees ( eergisteren chinees gehaald, daar eet je dus 2 dagen van) en dara heb ik nassi van gemaakt. En ik wil niet opscheppen, maar ik kan nassi maken…
mijn zusje komt eten, ze is vegetarier, ik ga een heerlijke kaasomelet voor haar maken ( tip gooi de kaas op de omelet als die net een heel klein beetje stevig begint te worden en leg dan een deksel op de pan.dan rijst alles heel mooi omhoog) een salade van wortel, radijs en sinasappel ( met een beetje gember en rozenwater in de dressing) en aardappeltjes uit de oven
kip herrie
kip herrie
Leefde ie nog?
gebakken bloedworst met appeltjes
hmm, dat heb ik heeel lang niet gegeten @Puk.
ik had in de diepvries nog tomatensaus van tomaten uit de tuin, die is zoooo lekker..met rijst gehakt en aubergine
doodgewone pasta met doodgewone gehaktsaus
spruitjesssss lekkerrrrrrr
Bobotie
de restjes van gisteren ( niet verkeerd, want toen had ik 5 verchillende hartige taarten
gisteren een recept uit BinnensteBuiten gemaakt, leek veel belovend: bloemkoolstamppotje maar viel tegen: heel flauw van smaak
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com