U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / wat eet jij vandaag?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Mihoen met kip.
andijvie uit de vriezer met lams worstjes uit de aanbieding.
volkorenpasta met een ouderwetse gehakt groente saus en een beetje geraspte kaas. Serieus yummy
bloemkool met een stukje kip
We hebben buiten in de regen (nou ja regen) gegourmet.
gewokte snijbiet, aardappelen ( allebij uit eigen tuin ) en een gekookt eitje ( van eigen kip)
gehkatballetjes, met vijgenchutney ( die vijgenboom weet niet van ophouden ) gebakken aardappelen en sla ( uit eigen tuin )
vokoren fussilie met pompoen, gefruit met knof en uien en wat verse salie. op de bordjes verse parmezaanse kaas er over…Ymmie !
pompoen met salie en parmesaanse kaas en volkoren fussilie
witlof met een worstje in tomatensaus
gebakken aardappeltjes ( uit zo’n vacuum pakje niet gebakken he, dat moet je zelf nog doen ) lofsalade ( met een beetje gember ) en een rundervink. Hollands dus
nassi met garnalen
andijviestamp met kaas
Witlof met een beetje kaas ( ik ben gek op witlof maar nu komt het me neus uit…..
gewokte snijbiet, gehaktballetjes en aardappeltjes uit de oven ( de krieltjes uit eigen tuin )
pulled pork, met aardappelen en worteltjes
Gestoofde witlof, zo lekker!
rundervink want die is in de aanbieding. krielaardappeltjes uit eigen tuin, in de schil gekookt en toen gebakken : ernstig lekker
en bietjes ( ook uit eigen tuin ) gekookt , in plakjes gesneden en dan nog even smoren met een uitje in de boter…
Spruitjes
boerenomelet
in de schil gebakken aardappels, chipolata worstjes en worteltjes.
Weet je hoe je wotreltjes lekker krijgt ? Klontje boter, schepje suiker en een boullionblokje meekoken. Knappen ze goed van o ,want laten we eerlijk zijn : het is een saaie groente
vis curry, witte kool met champignons en kerry en witte rijst
de restjes van gisteren met rijst en een chipolata worstje
pittige kippenlever
er zijn hier tig eettentjes waar je lekker eet voor weinig: ik hou u op de hoogte
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com