U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / wat eet jij vandaag?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
bietenstamp met een appeltje en spekjes en een uitje
stokbrood me zelfgemaaktje humus ( manlief maakt de lekkerste van de wereld ) zelfgemaakte babganousch ( nog nooit gedaan , heel simpel ) tomatensla met mozarella ( zo lekker ) en tiramisu ( AH maakt de lekkerste ) toe
Wij gaan chinees halen.
Tortelinie met salieboter en kippendij met venkel
dochterlief at mee : zalm uit de oven gebakken krieltjes en sla ( uit eigen tuin )
bruine rijst met gehaktsaus
spinazie aardappel en burger
broodje tomaat en mozerella
Groentewrap
Koude schotel (zelf gemaakt)
hmmm lekker @marith!
varkenshaasje spinazie en gebakken aardappelen
bietenstamppot, zoetzure salade en een balletje gehakt
Broodje met sla en gekruide kip
bloemkool, pieper en een klein worstje
zalm in filo deeg, aaardappeltjes uit de oven sla met rucola en tomaten, sla van doperwten tuinbonen en peulen. Rabarbertaart toe . We hadden wisite
de vriezer moet leeg: bakje kip ratatouille ontdooit en kip met venkel. Beetje rijst koken…klaar
couscous met veel verschillende groenten
gebakken aardappeltjes uit eigen tuin De eerste en bietensalade engehaktballetjes
Ik maak vandaag een vegetarische variant op jachtschotel omdat mijn workawayers vegetarisch zijn.
Morgen koken zij en laat ik me verrassen.
vegetarisch dagje vandaag : ik heb net tofu in een marinade gezet om vegetrische nassi te maken. Zoonlief komt eten en die is vegetarier. Wij zijn zelf meer flexetariers
Frietjes met snack
Vandaag hadden mijn workawayers een enorme maltijdsalade gemaakt van spinazie, rucola, watermeloen, feta, blackeyed peas (waarom die bonen erwten heten in me een raadsel), komkommer, sjalotjes, munt en zwarte olijven. Omdat een en ander niet 1 schaal paste werd het grote groen in een schaal opgediend en de rest van de ingrediënten gemixed in een andere en er was een lekkere dressing bijgemaakt van olijfolie, azijn, knoflook, rode peper, zout en bieslook.
Het was zeer smakelijk!
Vanavond heb ik tosti´s (bruin brood met kaas) gegeten. Met een ouderwets tosti ijzer op het gas gebakken. De meiden zijn naar het strand gegaan en zullen daar wel wat eten.
Mijn thuisgebleven zoon heeft macaroni voor ons gemaakt.
dat klinkt als een overheerlijke salade @Simone !
Ik vind weinig dingen zo lekker als een grote zomerse maaltijdsalade.
hier eten we een kipcurry,die nog in de vriezer stond met rijst en andijvie-uit-eigen-tuin
geen idee, ik ga bijn mijn nichtje eten
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com