U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / wat eet jij vandaag?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Andijvie roerbak
ik heb een broodje gebakken, manlief heeft markreel salade gemaakt. Te simpel ( iets voor @Hannie ? ) pluk een markreel uit elkaar ( een gerookte wel te verstaan ) meng die met mayonaise. peper en zout. Klaar.
Oppassen dat je niet alles in een keer opeet
Heel verrassend frites.
lol
Patat met bamihapjes en frikandellen.
rode kool met een pieper, en een restje stoofvlees uit-de-vriezer #helemaalnietnaar
rode kool met een pieper, en een restje stoofvlees uit-de-vriezer #helemaalnietnaar
Broccoli.
witlof en rund(stoof)vlees ( klein stukje….
hutspot, met een restje van de kerst ham ( zat in de vriezer dat jullie niet onegrust worden
Rode kool met Hachee.
stoofpeer met een klein stukje vlees erbij
Omdat ik nog mijn partner in het ziekenhuis moest ophalen, heeft de jongste macaroni gemaakt.
alles goed met je partner? @Irene
Hier nassi met het aller, aller laatste restje ham, was erg lekker
alles goed met je partner? @irene
Ja gaat beter, niet heel ernstig, wel lastig. (beschadigd hoornvlies)
hollandse lasagna
Gnocchi van de jongste
het is duidelijk pasta tijd. Manlief heeft van het restje gehaktsaus een groenten/gehaktsaus gemaakt en die over spaghetti uitgeggoten. Beetje kaas: Yammie
Frites
Gisteren was manlief niet thuis: fijn een tosti gemaakt: het is wel goed.
vandaag spruitjes , pieper en kaassaus ( met peperkaas en blauwe kaas, leve de restjes! )
Broccoli
snijbonen, kipstukjes en een aardappel.
we hebben wat spruitjes en aardappeltjes over, we proberen altijd zo min mogelijk weg te gooien. Dus wat doperwten erbij , uitje, paprika, gaat een heerlijke boerenomelet worden. Ik heb vanmorgen een heerlijk broodje gebakken voor erbij
Jambalaya, gemaakt door de jongens.
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com