U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / wat eet jij vandaag?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Geen idee nog, iets met wraps denk ik.
aardappelen met spinazie en één of andere burger.
Broccoli met een stukje kip.
Dat gaat lasagne worden vandaag
iets met wite kool ( uit de tuin/moet op) koolvis en kerry-kruiden ( uit zo’n leuk Thais pakje )
Dat gaat lasagne worden vandaag
Oh lekker. Heb ik al een tijdje niet meer gegeten.
Rode kool met appeltjes, aardappels en Duitse biefstuk.
Smoor
witte kool ( u e t ) koolvis, rijst en heel veel pittige kruiden
loempia met ham en een gebakken ei
Dat was stamppot andijvie (met spekjes)
Bloemkool met een gehaktballetje.
ui, knoflook, gember, koolrabi, witte kool ,paprika veel sambal en een paar tomaten. Lekker laten pruttelen met zilvervliesrijst en 2 kriel-eitjes pp. ( onze kippen beginnen te leggen)
ui, knoflook, gember, koolrabi, witte kool ,paprika veel sambal en een paar tomaten. Lekker laten pruttelen met zilvervliesrijst en 2 kriel-eitjes pp. ( onze kippen beginnen te leggen)
Het water loopt me in de mond! Ruilen met spercieboontjes?
spinazie met een gehaktballetje
Het water loopt me in de mond! Ruilen met spercieboontjes?
hmmm daar heb ik een vriezer van vol….maar: wat houd je tegen om het vandaag te maken??
kool kerrie ( met een appeltje denk ik ) stamppot met kaas
hmmm daar heb ik een vriezer van vol….maar: wat houd je tegen om het vandaag te maken??
Heb de ingrediënten niet in huis en ben niet zo’n kook”ster”. Eén pans happen gaat nog wel, dus dit zou geschikt moeten zijn. Voor de rest ….. bijna alles mislukt bij mij!
Heb de ingrediënten niet in huis en ben niet zo’n kook”ster”. Eén pans happen gaat nog wel, dus dit zou geschikt moeten zijn. Voor de rest ….. bijna alles mislukt bij mij!
ahhh, maar er zijn gelukkig heeeel veel lekkere eenpans-gerechten. Probeer ook eens stoofvlees:dat zet je gewoon uuuuuren op.Kan nie fout gaan
courgettetaart met kaas en ijsbergsla met tomaten en een beetje mozzerela
rabarber met een piepertje
aubergine champignon rijst en kip
Ik heb vanmiddag zalm met gepofte aardappeltjes gegeten.
kippenlevertjes even aangebakken met een beetje chilisaus en aardappelen, wortelen en biet uit de oven, met rozemarijn.
Jeetje wat worden simpele groenten daar lekker van!
Gebakken aardappel sla en schnitzel
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com