U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / wat eet jij vandaag?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
patat, sla en gebakken vis
k had nogal veel bietjes gekookt, dus vandaag: bieten stamp met spekjes, ui en appel…het is er weer voor
manlief heeft een heerlijk courgettesoepje gemaakt, met onbehoorlijk veel roomkaas
Wraps uit de oven.
Chinees eten
salade met ui, tomaat, sperciebonen , ansjovis en tonijn, stokbrood en franse kaas. Tiramisu toe , ja dat heb je als je zoon mee -eet
Kip Jambalaya
vanavond gaan manlief en ik eens echt lekker uit eten. Je zla het raar vinden: maar ik heb er zin in!
witlof een worstje
Gnocchi gemaakt door de jongens.
Pasta a la (naam nichtje).
Spaghetti met een saus van kippenbouillonblokje, water, knoflook, pesto (rode) en oregano/peterselie.
geen idee, ga met een vriendin op stap, maar ik heb in iedergeval een courgette brood gebakken
vis met gekookte peentjes
vandaag weet ik nog niet maar ik heb gisteren toch lekker risooto met paddestoelen gegeten bij mijn vriendin
Kipfilet, sla
iets met een witte kool…
Pasta met courgette en paprika.
andijvie en een slavink
Vis met haricots-verts en aardappelschijfjes.
we mochten heerlijk een eigen pasta samenstellen! erg leuk idee. een soort van gourmetten maar dan in een keer
Wij hadden een heerlijke late lunch met net nog koffie en ijs als toetje ….
Vis met sla
ik heb alle groentes die nog in de koelkast rondzwierven : een meiknolletje, een handje sperziebonen, een oranje paprika, ui en knoflook gefruit en er toen een restje bechamel saus ( geheel tegen mijn principe uit een potje ) bij geknikkerd. Met bruine rijst en sla ( u e t ) met tomaat en mozerella
Twee boterhammen met linera cremepate op. En daarnet Mora hapjesmix uit de oven.
Kortom, niet gekookt, en vandaag een keer gesnackt. Erg lekker. :d
ik krijg vanavond een vriendin te eten: gehaktbrood een grote salade en aardappeltjes uit eigen tuin ( tenminste dat is het plan nu )
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com