U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / wat eet jij vandaag?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Zigeuner schnitzel krop sla en denk gekookt aardappeltje
er was couscous over, dat is een salade geworden, worteltjes gekookt met sinaasappelsap en een scholletje uit de oven ( zeer lijn vriendelijk en toch lekker )
Rode bietjes op zijn Zweeds.
Ik denk frietjes. Dat hebben we nog in de vriezer liggen. We hebben beide geen fut om naar de winket gaan. Lekker makkelijke oplossing :grijns:
Bruine bonenschotel.
Broccoli met een lekker stukje kip.
stoofschotel met zoete aardappelen uit de oven en een heerlijke komkommer sla
laatst lazen we in het NRC een artikel dat wij in Nederland wel geitenkaas eten en geitenmelk drinken, maar dat we de geit zelf niet opeten.
reden voor manlief en mij om op zoek te gaan naar geitenvlees. Gevonden en er een heerlijke stoofschotel van gemaakt, waar we twee dagen van gegeten hebben
Bloemkool met karbonade en rozijnenprut.
ik eet vanavond bij mijn zusje, dat zal vast en zeker heel erg lekker zijn!
Kip met kerrie en rucola
Uiensoep met stokbrood.
grote gemengde salade ( met lekker veel avocado ) en brood met een smolten camembert erin. Ik had dat ooit gepost, en dat is in dit huis een hitje geworden
grote gemengde salade ( met lekker veel avocado ) en brood met een smolten camembert erin. Ik had dat ooit gepost, en dat is in dit huis een hitje geworden
Lekker, ze rekenen hier op de traditionele zaterdagfrites.
Lekker, ze rekenen hier op de traditionele zaterdagfrites.
ook niks mis mee
piepers, spekbonen en een kippenboutje.
Lekker! Alvast eet smakelijk allemaal.
Mijn vriend eet een broodje knakworst en ik een broodje vis. Lekker makkelijk vandaag.
manlief is bezig iets heel ingewikkelds te maken met gevulde kipfilets en spinazie ( uiteiegentuin) en ik vind dat helemaal niet erg
Wraps.
groene kool lasagna, errug lekker
Sateschnitzel met broccoli en krieltjes
Hamburger, salade en een ei.
gestoofde kerrie-kool en rijst met linzen
Noodles met zoetzuresaus en snijbonen.
Pasta stroganoff ….
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com