U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / waar werd jij gelukkig van?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
ja Marith, dat wordt wel eens onderschat: som sis het gewoon het juiste moment niet. Het klinkt raar maar bij mij lukken veel dingen als het volle maan is
ja Marith, dat wordt wel eens onderschat: som sis het gewoon het juiste moment niet. Het klinkt raar maar bij mij lukken veel dingen als het volle maan is
Je bent niet de enige hoor er zijn veel vrouwen die zo reageren op volle maan. ze slapen dan minder en zijn actiever.
XXX kusje van Vio en mijn man.
Van een hele grote doos Merci, niet alleen omdat ik Merci lekker vind, maar vooral omdat het een afscheidscadeautje van mijn stagiare was. Ze heeft het hier duidelik naar haar zin gehad. EN dat vind ik fijn
Dat ik vanmorgen goed uit de voeten kon en al veel gedaan heb in huis.
Nieuwe sneakers
leuk! welke kleur?
van 2 heel verschillende vriendinnen, die op heel verschillende manieren enorm lief zijn
van 2 heel verschillende vriendinnen, die op heel verschillende manieren enorm lief zijn
Fijn voor je Felice
Ieder mens is anders met ieder zijn eigen kwaliteiten.
Van het feit dat ik een weerstandsreflex los lijk te kunnen laten.
Van het feit dat ik een weerstandsreflex los lijk te kunnen laten.
Dat is een grote stap in de goede richting
an een grote doos vol met zakjes zaad, 32 euro als je alles van me wil weten, maar nu heb ik voor het hele seizoen genoeg zaad
Als je hierdoor maar niet op zwart zaad komt te zitten :flauwvallen:
an een grote doos vol met zakjes zaad, 32 euro als je alles van me wil weten, maar nu heb ik voor het hele seizoen genoeg zaad
NetjesFelice.
Ehh mag ik dan dit jaar je tuin komen bekijken???
Zullen we allemaal op de koffie gaan in de tuin ?
Leuk!
NetjesFelice.
Ehh mag ik dan dit jaar je tuin komen bekijken???
dat zou ik heel erg leuk vinden!
en dat is ook een geweldig idee!!!! Ik zeg: doen
Dinsdag voelde ik me gelukkig …. was weer ouderwets gezellig en genoten van de kleinkinderen
Net van telefoontje van dochter en de kleinkinderen….
Beetje gek kletsen met leuke meiden op het forum…..
Van het gemak waarmee ik een nieuwe collega heb ingelicht.
van het idee dat er een stel dames van de zomer in mijn tuin op visite komen
van het idee dat er een stel dames van de zomer in mijn tuin op visite komen
Ja
hopelijk zijn de bramen rijp of de aardbeien, nemen we zo een bodem mee en een bus room……lekker!!!!
Ja
hopelijk zijn de bramen rijp of de aardbeien, nemen we zo een bodem mee en een bus room……lekker!!!!
gaaafff
we beginnen in aarbeientijd, kunnen we het in de bramentijd rustig over doen
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com