U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / waar werd jij gelukkig van?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Dat het er naar uitziet, dat de woonkamer voor kerstmis klaar is.
Leuk Irene. Geniet ervan …
2 witte kerststerren gekocht door mijn schatjes van hun eigen centjes Zooooo lieffff
dat is toch ook super!!
dat is toch ook super!!
Ja idd normaal ben ik niet zo weg van kerststerren maar nu kijk ik er met liefde naar
Dat kan ik me helemaal voorstellen, Marith. Je brengt me op een idee: ik heb al jaren geen kerststerren meer gehad..
dat mijn kinderen ook zo hun best doen het gezellig te maken met de kerst
Dat de visite voor 20:00 de deur uit ging pffffffffff
Dat de visite voor 20:00 de deur uit ging pffffffffff
waren ze zo erg Puk?
waren ze zo erg Puk?
Nee
maar het was een beladen etentje! en dan ben je wat gereserveerd in je praten en daar heb ik moeite mee..
Ondanks niet uit de weg kunnen toch genoten van een heel gezellige 1e kerstdag.
Dat het kerstdiner gisteren uitermate gezellig en geslaagd was.
Nee
maar het was een beladen etentje! en dan ben je wat gereserveerd in je praten en daar heb ik moeite mee..
o dat kan ik me helemaal voorstellen! ben je er in zijn algemeenheid toch wel tevreden over??
o dat kan ik me helemaal voorstellen! ben je er in zijn algemeenheid toch wel tevreden over??
Ja
zeker wel!
Dat ik de puinhoop van gisteren van vanmorgen in no-time had opgeruimd.
Volle spaarkaart :)
Dat ik weer beetje kan bewegen :lopen:
Dat ik eindelijk het goede krullenspul lijk te hebben gevonden, dat mijn haar in bedwang houdt zonder dat hetan het einde van de dag mijn schouders vol sneeuwt.
dat er weer schot in de zaak komt
Van lekker sporten.
Van een nacht zonder pijn
Violeta lekker bij me
Vrolijke kindjes
Van een dag voor mezelf die veel te snel omging.
dat alles wat vorige week niet lukte de laatste 2 dagen als vanzelf lijkt te gaan
dat alles wat vorige week niet lukte de laatste 2 dagen als vanzelf lijkt te gaan
Danwashetvorigeweekniethetgoedemoment…………..schrijftzeweerallesaanelkaar:knipoog:
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com