U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / waar werd jij gelukkig van?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Van het weerzien van mijn kleinkinderen… zo leuk zover van huis bij elkaar op de koffie…:smiley1:
ik werd zo gelukkig van de vakantie met z’n 4-en. Ik zeg niet dat er nooit een lastig moment was, want die waren er best: maar de boventoon was echte warmte en heel veel plezier. Daar werd ik heel gelukkig van
dat het zulk fijn weer blijft. van een zonnetje word ik altijd zo happy
Dat mijn neef hier komt logeren een aantal dagen:feestje3:
Het blije snoetje van kleinzoon die voor het eerst mee mocht gaan mountainbiken in de duinen samen met zijn opa…
Van een goed gesprek met een goede vriend die ik al een poos niet meer had gezien.
van mijn man, die midden in de nacht op staat om warme citroen te gaan maken omdat ik de longen uit mijn lijf hoest
Dat mijn partner de slordigheidsfoutjes die ik had achtergelaten keurig heeft opgelost.
dat deze dag allemaal van die lastige dingetjes, moeiteloos op hun plek leken te glijden
Van een paar belangrijke complimenten.
Dat ik vandaag een heleboel gedaan heb voor de website van manlief en een probleem op BabyenKind heb opgelost
Dat ik iemand met een paar goede ideeën heb kunnen helpen.
even een ommetje met de hond: wat een weertje: wat een cadeautje!
manlief had me enorm geholpen met mijn administratie: als dank had ik hem een “wildpluk”wandeling cadeau gedaan. Vandaag is hij op pad gegaan en hij vond het helemaal geweldig!
Dat ik mijn dochter onverwacht bij de bouwmarkt tegen het lijf liep en dat ze aansluitend broodjes kwam eten.
Van weer terug zijn in mijn ritme …
van een lief telefoontje
van alle potjes jam, die we op de tuinmarkt verkocht hebben! die hoeven we niet meer op te eten
Van een ijsje eten …
Dat vrienden van mij een vaatwasser ging regelen.
Terwijl ik zei dat dat niet hoefde.
Van een heerlijk middagje.
Dat het me vanochtend weer gelukt is :zoefzoef:
Van een droom, helaas bleek het alleen maar een droom te zijn merkte ik toen ik wakker werd.
Dat het me vanochtend weer gelukt is :zoefzoef:
knuffel
dat dochterlief een nieuwe baan heeft
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com