U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / waar werd jij gelukkig van?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Van weer eens een spontaan bezoekje …. :bedankt: (hoe kan je een mens gelukkig maken?)
Dat ik vanmorgen mee kon rijden naar het zwembad joehoe…
dat vandaag alles zo lekker gaat!
YES!! dochterlief een baan en zoonlief een appartement.Soms zit het tegen, maar soms zit het mee!
ik zag vandaag hoe gelukkig dochter lief met haar nieuwe huisje is, en hoeveel vrienden haar te hulp schoten!
Was hartverwarmend
Oude bekende die ik tegen kwam.
ik heb zo heerlijk staan beulen in de tuin…
ik ben echt gelukkig met de inrichting van onze kamer,
dat manlief en ik een afspraak hebben om volgende week weer eens een lekkere grote polderwandeling gaan maken
mijn man de slechte bui van mij niet benoemde…..
@Puk, mannen…ze kunnen soms zooo begripsvol zijn.
Van het sporten. 2 uur krachttraining en voel me heerlijk na die tijd!
Van het sporten. 2 uur krachttraining en voel me heerlijk na die tijd!
Ik zie er soms wel tegenop, maar achteraf voel je je altijd een stuk beter.
van een heerlijk broodje dat ik vandaag uit de brooddbakmachine wist te toveren..
Heeft iemand hier een broodbaknmachine? dan schrijf ik het op
Wij hebben al jaren een broodbakmachine, maar ik gebruik hem niet heel vaak.
@Irene_de_Vreede, dat heb ik ook hoor. Toen heb ik hem uit de gangkast gehaald en op het aanrecht gezet, daar heeft die nog zeker een maand in de weggestaan. En toen kreeg ik de geest… Het is ook maar een kwartiertje werk…
sporten
Ik heb ook weer heerlijk gesport.
even lekker eruit
Van een heerlijk middagje met een goede vriendin.
Weer stukje gewandeld
De haren weer netjes
dat ik weer kan haken! ik vind dat zo ontspannend: even een uurtje buizen met een haakwerkje: ik heb dat echt gemist
vandaag even zoonlief geholpen in zijn appartement. Hij is er echt keihard in aan het werk, maar zijn studie staat niet stil..En hij begon er ook wel een beetje moe van te worden, hij is tenslotte al een maand in de weer.
Manlief heeft even 3 rolgordijntjes opgehangen, ik heb eens al het karton het huis uit gesjouwd. Gereedschap, schroeven, moeren ect eens even netjes bij elkaar…
Stofzuigen, dweilen en ineens was het huisje weer netjes en gezellig.
Zoonlief was er echt blij mee. En daar word ik dan weer gelukkig van
Je bent een lieve moeder Felice..
Ik werd gelukkig dat ik iemand weer zag.
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com