U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar verbaasde jij je om vandaag?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
ik was op kraamvisite: schattig baby-tje. Hij heeft ook nog een broertje van 2. Het broertje is duidelijk een snoeperd. Op een gegeven moment worden er chocolaatjes uitgedeeld.
Die smaken hem best. En even later heeft hij het zakje te pakken. Zijn moeder zegt: mag dat zonder te vragen?? Kennelijk wel, want hij steekt een chcoclaadje in zijn mond. Ja, zegt de moeder: nu kan ik het niet meer terugleggen, he slimmerd.
Ik zat er bij en ik keek ernaar: het enige wat me niet zal verbazen is als ze over 2 jaar zegt: hij luistert ook nooit!
dat ik weer de verwarming moest bijvullen…. maandag maar eens een monteur bellen.
Dat Guusje de bullmastiff zo bang was…..zielig.
Dat Guusje de bullmastiff zo bang was…..zielig.
MagikvragenwaaromGuusjezobangwas?
MagikvragenwaaromGuusjezobangwas?
Die is gebeten (maand geleden ) door een herder en sindsdien doet ze raar. Heel sneu
Die is gebeten (maand geleden ) door een herder en sindsdien doet ze raar. Heel sneu
O ja kan me nu weer herinneren dat je iets daarover schreef ergens.
Was alleen de naam vergeten.
Idd heel sneu.
dat ik weer de verwarming moest bijvullen…. maandag maar eens een monteur bellen.
heel slim #starkszitjeindekou
Dat ik zonder veel stress een heleboel voor elkaar heb gekregen vandaag.
mijn geduld………
dat ik zoveel voor mekaar krijg vanochtend #endatmeteendufhoofd
Dat alle winkelmedewerksters vandaag uitermate vriendelijk waren :smileykerst:
Dat we 2 strengen Kerstverlichting hebben en dat allebei stuk zijn.
Dat we 2 strengen Kerstverlichting hebben en dat allebei stuk zijn.
Dat een collega zei: ik ga me daar mee bezighouden vanaf nu, terwijl hij dat twee maanden geleden al had moeten doen.
Dat Female nu ook al dubbel post :Vertel-me:
gelukkig weet ik nu hoe ik dat op moet lossen, nu moet ik er nog achter komen wat het veroorzaakt..
over het feit dat mijn stagiare 3 x dezelfde fout maakt
Dat het zojuist hard ging sneeuwen.
om half 5 valt in Amsterdam de stroom uit en om half 11 rijdt er nog geen trein van Gouda naar Rotterdam
Hoe ontspannen ik vandaag was.
dat het zo lekker was buiten, heerlijk met de hond gelopen
Over sommige reacties van mijn collega’s
dat sommige mensen het dus gewoon leuk vinden om op een forum uitgebreid over diarree van gedachten te gaan wisselen. Getsie
dat sommige mensen het dus gewoon leuk vinden om op een forum uitgebreid over diarree van gedachten te gaan wisselen. Getsie
Gelukkig is de lucht geklaard… zielig ….hoe hopeloos kun je zijn? :hopeloos:
gisteravond toen manlief en ik thuiskwamen, parkeerde een jongeman tegenover ons huis, dat is heel duidelijk geen parkeerplaats. Heel duidelijk was ook dat wij dan de auto heel lastig kunnen inparkeren. Dus ik deed de autodeur open en riep Hallo!! Soory, zegt de jongen. Inderdaad zeg ik Sorry, wij kunnen zo onze oprit nauwelijks op.
O, zegt de knul en loopt weg….
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com