U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar kijk jij naar uit?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Vanmiddag Duitsland mooi park…..
Straks lekker met een vriendin Utrecht onveilig maken
Straks lekker met een vriendin Utrecht onveilig maken
Oh help …. :plz:
Rust!
Weekend
Zondag is Vrienden voor de Windhonden dag in Oss. Dat is het evenement waar Chris heen ging met zijn oudere vriendin en waar hij die mooie foto;s heeft gemaakt. Nu gaan wij erheen en uiteraard Violeta die mee gaat.
morgen krijgen we voor 1 week een Chineze jongen te logeren. In het kader van de zg wisselweek. Dan gaan alle kinderen een week in een ander gastgezin logeren.
helaas was er in een gastgezin een probleem, waardoor ze geen kind konden ontvangen. Nou voor een weekje willen wij dat wel… Ben benieuwd
morgen krijgen we voor 1 week een Chineze jongen te logeren. In het kader van de zg wisselweek. Dan gaan alle kinderen een week in een ander gastgezin logeren.
helaas was er in een gastgezin een probleem, waardoor ze geen kind konden ontvangen. Nou voor een weekje willen wij dat wel… Ben benieuwd
Leuk!!
Zondag is Vrienden voor de Windhonden dag in Oss. Dat is het evenement waar Chris heen ging met zijn oudere vriendin en waar hij die mooie foto;s heeft gemaakt. Nu gaan wij erheen en uiteraard Violeta die mee gaat.
Wens je een mooie dag, met misschien Chris in gedachten heel dichtbij.
Leuk, wij hadden dat vroeger ook een paar maal.
Welke leeftijd heeft de jongen?
Leuk, wij hadden dat vroeger ook een paar maal.
Welke leeftijd heeft de jongen?
hij is 17.Morgen neemt Ton hem mee naar de bollenvelden
Dat het weer helder wordt in het bolleke :smiley_hoofd:
Naar duidelijkheid.
Samenzijn met mijn man deze pasen.
Samenzijn met mijn man deze pasen.
dat klinkt lief Puk
Vakantie
Dat de spullen uit de garage zijn opgeruimd en geordend.
Dat de spullen uit de garage zijn opgeruimd en geordend.
ook aan het ontspullen??
dat ik mijn bonen uit kan planten
Andere huis van mijn zus.
starks gezellig koffiedrinken met mijn schoonzus in den Haag
Straks gezellig het park in met dochterlief.
Lekker zonnetje!!
Zondag middag ongeveer rond 16:00 uur
Beter weer voor een dagje strand.
– – – Updated – – –
Zondag middag ongeveer rond 16:00 uur
Is Feyenoord dan kampioen?
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com