U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / waar heb je voor het laatst om gehuild5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Vanmorgen tranen van geluk…. omdat ik een nacht goed geslapen heb zonder pijn (hoelang is dit geleden?)
Top!!
Dinsdagochtend bij de uitvaart
knuffel Marith
Ja hoor de tranen kwamen weer….
Vanmorgen echt erg (schaam schaam) maar heb bij huisarts gehuild/word gek van de pijn en wist niet meer hoe of wat.
Ja hoor de tranen kwamen weer….
Vanmorgen echt erg (schaam schaam) maar heb bij huisarts gehuild/word gek van de pijn en wist niet meer hoe of wat.
dat is toch logisch? als je pijn hebt dan huil je. Dat is toch niks om je voor te schamen??
dikke knuffel en ik hoop dat de pijn ondertussen minder is
Van een heel leve opmerking toen k even down was.
Ja de pijn is minder maar mijn geheugen ook :gek::gek:
Vorige week heb ik gehuild, ik voelde me onbegrepen. Ik huil zelden en een keer stilletjes zitten te huilen was vreemd genoeg een opluchting
Vorige week heb ik gehuild, ik voelde me onbegrepen. Ik huil zelden en een keer stilletjes zitten te huilen was vreemd genoeg een opluchting
Knuffel
:groepsknuffel:
Nou hoef ik niets voor te doen. Zorgen de berkenpollen wel voor.
ik zou er om lachen Female1, als het niet zo rot voor je was
ik zou er om lachen Female1, als het niet zo rot voor je was
Ach ik overleef het wel :)
Om mijzelf. Lang leve hormonen en hooggevoeligheid!
Gisteren een traantje gelaten.
een knuffel voor Puk en Elsa, en hoe is het nu??
Vanmorgen bij de psycholoog toen ik het met haar over de afgelopen weken had en over hoe ik me toen voelde.
Vanmorgen bij de psycholoog toen ik het met haar over de afgelopen weken had en over hoe ik me toen voelde.
en? luchtte het gewoon even lekker op?
Knuffel. Gesprekken met je psych kunnen behoorlijk aangrijpend zijn.
en? luchtte het gewoon even lekker op?
Dat wel ja. En gelijk tips gekregen om inzichtelijk te maken hoe mijn dagen verlopen en hoe ik eventueel triggers op voorhand kan ontdekken.
Knuffel. Gesprekken met je psych kunnen behoorlijk aangrijpend zijn.
Voornamelijk inderdaad een spiegel die voorgehouden wordt en soms confronterend ja.
Dat wel ja. En gelijk tips gekregen om inzichtelijk te maken hoe mijn dagen verlopen en hoe ik eventueel triggers op voorhand kan ontdekken.
Voornamelijk inderdaad een spiegel die voorgehouden wordt en soms confronterend ja.
Ik weet er alles van.
Heeft het zin om dat nog te delen? dacht het niet ….
ook dat mag je delen, lieve Marith. Je mag delen wat jij wil delen. Wat goed voelt voor jou
Soms kan het opluchten om het nog eens te delen…
Om mijn vader.
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com