U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / waar heb je voor het laatst om gehuild5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
ik was in tranen omdat een maitje niet beantwoord werd….blijkt dat ik het mailtje niet verstuurd heb..
ik was in tranen omdat een maitje niet beantwoord werd….blijkt dat ik het mailtje niet verstuurd heb..
Hoortdeze niet of in het blundertopic of in ik heb vandaag gelachen om?
omdat ik er niet onderuit kon mijn zwakte te tonen
Tranen kreeg ik bij het zien van 2 zeer verwaarloosde dieren.
omdat ik er niet onderuit kon mijn zwakte te tonen
een knuffel: en denk erom: het is niet zwak om zwakte te tonen.
Tranen kreeg ik bij het zien van 2 zeer verwaarloosde dieren.
dat is ook heel erg, zijn ze nog te helpen?
ik huilde eergisteren: om iets heel doms eigenlijk. Daardoor realiseerde ik me dat ik teveel hooi op mijn vork had liggen
:groepsknuffel:
ik huilde eergisteren: om iets heel doms eigenlijk. Daardoor realiseerde ik me dat ik teveel hooi op mijn vork had liggen
Door meerdere dingen,knapten mijn traan buizen
Ik heb dat ook regelmatig, zomaar uit het niets word het je ineens teveel.
Door meerdere dingen,knapten mijn traan buizen
knuffel meid
Inderdaad Irene.
Omdat ik veel verwerk ben ik ook sneller emotioneel en huilen.
maar de troost is, dat je dan je emoties verwerkt en dat ze na een tijdje niet meer komen spoken!
Knuffel Lilly21.
Om mijn haren :huilen2::huilen2::huilen2:
Watskebeurt?
kapper aanklagen??
kapper aanklagen??
Die kan er niets aan doen…. maar ik ga haar volgende keer wel uitleg geven zodat dit niet zomaar weer gebeurd.
knuffel en denk erom : je glimlach is belangrijker dan je kapsel!
Ja hoor ik stond weer te sniffen vandaag.
Kort na dat ik bijna van de weg gereden was stond er in de Bossche Broek aan het water een man uit volle borst het Ave Maria te zingen.
(nu ben ik echt niet zo heel erg gelovig) maar deze man raakte me zo diep … echt niet normaal.
oo, dat vind ik eigenlijk heel mooi Marith en het Ave Maria heeft ook iets, dat je recht in je hart kan raken ( zelfs een ongelovige Thomas als ik )
Op de begrafenis, een uur geleden: een lid van de tuinvereniging: zet “mag ik dan bij jou” op en ik ga…
Op de begrafenis, een uur geleden: een lid van de tuinvereniging: zet “mag ik dan bij jou” op en ik ga…
:groepsknuffel:
Heftig. :troost:
Knuffel
Aan jeugdherinneringen die ik diep had opgegraven.
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com