U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar denk jij nu aan ?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Dochter en haar gezin weer lekker thuis.
Dat deze vakantie heel anders verloopt dan ik had verwacht.
Dat deze vakantie heel anders verloopt dan ik had verwacht.
Hopelijk wel goed.
Dat ik nog steeds mijn foto’s moet uploaden, hahaha!
Kom er zo niet aan toe met al die vergaarbakvragen!
Dat ik zometeen een rolstoel moet duwen met iemand erin naar de kapper. Ik ben zeker 20 minuten aan het lopen en mijn lijf doet zo een zeer!!
Dat de vakantie er bijna op zit.
Dat ik zometeen een rolstoel moet duwen met iemand erin naar de kapper. Ik ben zeker 20 minuten aan het lopen en mijn lijf doet zo een zeer!!
Knuffel!
Fijne fietstochten
Genieten van het leven :)
Zoon binnen een dag appartement verkocht en gaat straks echt naar het westen vertrekken…
Zoon binnen een dag appartement verkocht en gaat straks echt naar het westen vertrekken…
knuffel
Morgen weer werken.
Waarom die kids nog niet op bed liggen? morgen eerste schooldag….
Wat doe ik nu hier ?
Wat doe ik nu hier ?
Knuffel!
Honger
Dat ik nog geen mooie paddenstoelen ben tegengekomen op mijn ontdekkingstocht. Lees van diverse mensen dat ze er al volop zijn maar ik vis dus achter het net.
Dat ik nog geen mooie paddenstoelen ben tegengekomen op mijn ontdekkingstocht. Lees van diverse mensen dat ze er al volop zijn maar ik vis dus achter het net.
Klopt ik heb er al behoorlijk wat gezien Hannie.
Klopt ik heb er al behoorlijk wat gezien Hannie.
Dan woon jij niet aan de kust denk ik zo.
Oei je wilt niet weten wat wij allemaal gezien hebben …..stinkzwammen die op een penis lijken….who
Dat ik me goed heb aangepast aan het warme weer vandaag. :)
Oei je wilt niet weten wat wij allemaal gezien hebben …..stinkzwammen die op een penis lijken….who
Een beetje lullig paddestoeltje dus :)
Lopen in de regen
boodschappen doen in de regen…
Landal parcs……
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com