U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar denk jij nu aan ?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Weer een maand voorbij.
aan een blozende, kraaiende lachende baby van 8 maanden
aan een blozende, kraaiende lachende baby van 8 maanden
Dat is al bijna geen baby meer!
Dat is al bijna geen baby meer!
wel…het kon nog niet lopen en niet praten, alleen maar stralend lachen en geluiden maken
Fijn gezwommen ….
Dat ik me duf en moe voel.
Struisvogel politiek
balen dat ik die FAcebook advertentie niet voor mekaar kreeg
Hele dag al lichte hoofdpijn.
Beterschap Irene
Ik denk….al die stomme herhalingen op tv
ik denk: wat leuk voor manlief! ( stevige opdracht)
Dat ik voor mijn vakantie nog best het eea te doen heb.
rust
rust
knuffel
Lekker weer beetje vakantie ….
Dat ik behoorlijk goed in staat ben van de vakantie te genieten.
Dat ik behoorlijk goed in staat ben van de vakantie te genieten.
Heel goed!
Ene mocht je plek over hebben roze toillet papier is altijd welkom(Y)
dat ik eigenlijk wel een gebakken eitje zou lusten, maar te lui ben het te gaan bakken #waarisjepersoneelalsjehetnodighebt?
dat ik eigenlijk wel een gebakken eitje zou lusten, maar te lui ben het te gaan bakken #waarisjepersoneelalsjehetnodighebt?
Ik ben op vakantie!
Dat ik best wel een treitertje ben… :-p
Een vriendin van mij is namelijk (mijn inziens veel te veel) gespitst op zoveel mogelijk sparen, en dus nogal gierig te leven. Haar vriend schepte op wat hij/ze per maand nog overhielden. Ik heb toen even uitgerekend wat ik per maand kan sparen als ik 40 uur zou (blijven) werken, en haar dat geappt. Daar keek ze nogal van op.
Het wordt nog leuker als je bedenkt dat zij zwanger is en ze dan niet meer zoveel kunnen sparen. Of ze moet thuisblijven en dan valt haar salaris weg. Of ze moeten opvang betalen en dat is ook niet goedkoop.
Nu is een kind sowieso niet goedkoop. Maar ik hoop voor dat kind dat ze niet haar levensstijl op het kind projecteert en het kind dingen onthoudt omdat ze hetgeen te duur vindt…… (Ze viel al steil achterover toen ze hoorde dat ik €170 voor 2 paar Dr. Martens had betaald (in de Sale nog wel… Dat vindt ze al schrikbarend duur.)
Ik best een gelukkig mens kan zijn…
Of we maandag in bikini kunnen zwemmen.
Of we maandag in bikini kunnen zwemmen.
Niet doen zwemmen en badpak is beter, zonnen in bikini is okai.
Dat een drie en een vijfjarige veel lawaai kunnen maken
Niet doen zwemmen en badpak is beter, zonnen in bikini is okai.
Ik heb niet eens een badpak!
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com