U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar denk jij nu aan ?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Ik denk poeh poeh. Poeoeoeoeh poeh. Zucht. Poeh.
ja zo van poehhh hee, nou nou …..
Iemand die hier redelijk vaak kwam en nu opeens weg is?
Aan het feit dat ik best wel moe ben en zo nog iemand aan de telefoon te woord moet staan terwijl ik geen zin heb…
Aan het feit dat ik best wel moe ben en zo nog iemand aan de telefoon te woord moet staan terwijl ik geen zin heb…
kan je niet gewoon om een nieuwe bel-afspraak vragen? ook een telefoon gesprke kan heel vermoeiend zijn…
kan je niet gewoon om een nieuwe bel-afspraak vragen? ook een telefoon gesprke kan heel vermoeiend zijn…
Nou ja, hij belde al om 18.15 maar toen was ik net aan het eten. Ja, sorry, dan neem ik niet op. En heeft verleden week ook al eens gebeld toen ik niet op wilde nemen. Heb toen in de mail gezegd dat ik vanavond thuis zou zijn. Is iemand van onze kerk (wij noemen hem onze Herder, maar is een beetje vergelijkbaar met de Pastoor in de Katholieke kerk denk ik) en is dus het middelpunt van onze gemeente. Ik heb hem laatst aangegeven dat ik geen middelpunt van de kinderopvang meer wil zijn omdat ik dat niet meer trek op het moment en ik denk dat hij me daarom wil spreken ofzo… Dus ik kijk wel of hij nog belt of niet…
Moederdag :)
Weet dat ik niks krijg. Zoonlief hoeft van mij niets te kopen.
Hij mag afdrogen vandaag :)
[ATTACH=CONFIG]404[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]404[/ATTACH]
Yeeaaahhhhh :olifant: :hoerahoera::Tele-teletubby::juichgroen::Hoera!:
Rotterdammers die niet op hun werk verschenen zijn vanmorgen.
Zou het dan toch nog bikiniweer worden?
Zou het dan toch nog bikiniweer worden?
nee, het blijft eeuwig drie graden onder nul…:sjago:
Eindelijk zon :hoerahoera:
dat ik nu toch echt even richting toilet moet
Dat ik stiekem zin heb in chips maar dat hebben we niet in huis, dus dat scheelt dan wel weer.
Rotterdammers die niet op hun werk verschenen zijn vanmorgen.
Nou zo handig was het niet. Moest manlief opeens s morgens werken ipv s middags en een gedeelte van de avond.
aan een buurvrouw die in een nare scheiding zit
Zo gezellig weg met een vriendin naar Leiden :)
aan een buurvrouw die in een nare scheiding zit
Niet leuk (zijn er ook kindjes bij betrokken?
Niet leuk (zijn er ook kindjes bij betrokken?
gelukkig niet !
Iemand die een hond heeft genomen van 13 maanden ter verzoening???
Iemand die een hond heeft genomen van 13 maanden ter verzoening???
en wou de partij die verzoend moest worden ook een pup van die leeftijd? en dat soort??
Dat ik nodig weer eens aan mezelf moet toekomen.
Morgen sloepen in Lintschoten…
Wat zal de allergoloog vandaag zeggen?
dat het wel heeeeel erg lekker weer is
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com