U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar denk jij nu aan ?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Orakelkaartje
Violeta die ziekjes is.
Violeta die ziekjes is.
Sterkte!
Violeta die ziekjes is.
oeps, dat is niet fijn, wat heeft ze ?
oeps, dat is niet fijn, wat heeft ze ?
Ze
is misselijk van der pijnlijke artrose, heb net een carporal gegeven.
hopelijk helpt dat.
Jip krijgt de laatste week carprodyl, en daar is hij iets minder stijf door
Beterschap voor Vio en Jip.
hopelijk helpt dat.
Jip krijgt de laatste week carprodyl, en daar is hij iets minder stijf door
Zo
das een heftig middeltje ook!!
Dat ik morgen eindelijk weer een afspraak met de psycholoog heb staan nadat zij twee weken vakantie had. Morgen maar even de afgelopen weken bespreken dan waarin het toch echt wel minder ging terwijl ik het niet echt aan zag komen.
Dat ik morgen eindelijk weer een afspraak met de psycholoog heb staan nadat zij twee weken vakantie had. Morgen maar even de afgelopen weken bespreken dan waarin het toch echt wel minder ging terwijl ik het niet echt aan zag komen.
Sterkte ! hopelijk lucht het wat op. :troost:
Succes!
Zo
das een heftig middeltje ook!!
het helpt ook heftig…en weetje ik zet vooral in op een heel prettige oude dag voor Jip…#zucht
dapper van je !
Mijn donkere bui.
Mijn donkere bui.
knuffel
Genetisch profiel
Wat heeft het nog voor zin :zoefzoef:
ach lieve Marith toch…zoveel mensen die van je houden en je waarderen…, wat afschuwelijk dat je je zo voelt
Lieve Marith, dikke knuffel voor jou! En hold on!!!
Gezellige visite van vanavond.
Dat ik straks na de wedstrijd mijn dagboek nog bij moet werken…
Lekker weekend.
Vakantie….nee
het zal wel voorjaarsmoeheid zijn
Ik denk poeh poeh. Poeoeoeoeh poeh. Zucht. Poeh.
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com