U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar denk jij nu aan ?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Niet
huilen als het te kort is….:duivel:
:schamen: Zou niet durven
Hier had de kapper geen plaats vandaag. Dan maar volgende week erheen.
Hier had de kapper geen plaats vandaag. Dan maar volgende week erheen.
Ik
ben eruit als ik geweest ben zet ik direct een afspraak 8 weken verder….lekker makkelijk toch?
Ik
ben eruit als ik geweest ben zet ik direct een afspraak 8 weken verder….lekker makkelijk toch?
Maar ik kom op het gemiddelde van 2 x per jaar :kleur:
dat het over een kwartier alweer dodenherdenking is
Ik
Doe ik ook altijd, voor 6 tot 8 weken later. Ben toevallig gisteren weer geweest.
Doe ik ook altijd, voor 6 tot 8 weken later. Ben toevallig gisteren weer geweest.
en ? tevreden?
dat het over een kwartier alweer dodenherdenking is
Inderdaad. Zucht.
Inderdaad. Zucht.
knuffel
en ? tevreden?
Altijd. Ik heb een super super super kapper. Een grote gezellige lieverd is ie ook nog. Iedereen die daar klant is hoort vanzelf meteen tot een grote familie. Als ik voor iemand reclame zou willen maken, is het voor hem. Jean Paul Kappers, in Rotterdam.
knuffel
Dankjewel. Jij ook een. :groepsknuffel:
Altijd. Ik heb een super super super kapper. Een grote gezellige lieverd is ie ook nog. Iedereen die daar klant is hoort vanzelf meteen tot een grote familie. Als ik voor iemand reclame zou willen maken, is het voor hem. Jean Paul Kappers, in Rotterdam.
Kralingen….
ja herdenken: het feit dat wij het kunnen, is iets om heel dankbaar voor te zijn…..
Kralingen….
Rotterdammers onder elkaar??
Kralingen….
JP zit in het centrum, Vondelweg.
Dat ik een lekker dagje achter de rug heb.
veel te vroeg nog
Aan het drukke weekend dat ons te wachten staat, en wanneer mijn pakketje in duitsland zal aankomen. :)
Ik weiger het topic over:vechten:
Ik heb zooooo’n slaap…..denk dat zo even een half uurtje op de bank een uiltje ga knappen. Of toch maar niet…maar mijn oogjes vallen haast dicht….okay….toch maar wel. Tot later.
Ik heb zooooo’n slaap…..denk dat zo even een half uurtje op de bank een uiltje ga knappen. Of toch maar niet…maar mijn oogjes vallen haast dicht….okay….toch maar wel. Tot later.
Truste
Zo snel even naar de markt.
Tuin weer netjes
Aan een nieuwe column.
Feest
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com