U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar denk jij nu aan ?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Zoveel lettersssssssss
Rust ontspanning.
Mijn boek en mijn bed.
Het er momenteel somber uitziet buiten
Lekker even stil in huis
Aan de strijd die ik voer.
:knuffel:
Al het geld wat word opgehaald voor mensen die honger lijden 555, corupte regeringen komt het geld wel terrecht bij de mensen? Ik heb gehoord 40% maar..en de rest naar groeperingen die er wapens mee kopen om oorlogen te voeren….:duiveltje:
Of je een quote mee mag nemen naar een ander topic? Ik wil dit topic niet vervuilen, maar wil wel reageren op Felice, maar dan in m’n eigen topic. Mag dat?!
Of je een quote mee mag nemen naar een ander topic? Ik wil dit topic niet vervuilende, maar wil wel reageren op Felice, maar dan in m’n eigen topic. Mag dat?!
tuurlijk mag dat! netjes dat je er om denkt.
knuffel
Al het geld wat word opgehaald voor mensen die honger lijden 555, corupte regeringen komt het geld wel terrecht bij de mensen? Ik heb gehoord 40% maar..en de rest naar groeperingen die er wapens mee kopen om oorlogen te voeren….:duiveltje:
ik heb ooit meegedaan aan een actie: ik deed daar samen met een stel anderen de social media. Voor niks, dat wil zeggen : voor broodjes en reiskosten, maar de meeste van ons lieten de reiskosten gewoon zitten.
De organisatie zelf is belsit betrouwbaar, die regeringen: dat weet ik niet.
Een ander punt is de banken: als die eens geen transactiekosten in rekening zouden brengen..
Maar ook al komt niet alles daar terecht, het is altijd meer dan niks..
Waarom kunnen ze niet gewoon het goede fonteintje voor ons toilet bestellen. Nu al voor de 2e keer verkeerd.
Dat ik dit keer veel sneller herstel.
Dat het vandaag supermooi weer was :) /is :)
Mijn zonnebloem zaadjes.
Dat ik dit gevoel even moet vasthouden.
Dat de regelmaat totaal niet te vinden is voor zoonlief op het HBO
Of mijn zoon ook een goed bericht krijgt vandaag… net als dochter gisteren….:telefoon::bid:
Had gehoopt de was weer buiten te kunnen hangen ( net als vorige weekend). Maar helaas.
dat het iets opklaart buiten nu ik nog.
Dat ik zo maar eens iets te eten ga nemen.
Of we vandaag bij ons mogelijk nieuwe hondje mogen kijken
Of we vandaag bij ons mogelijk nieuwe hondje mogen kijken
Welke soort?
Van alles en nog wat hmmm
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com