25 berichten aan het bekijken - 1,476 tot 1,500 (van in totaal 3,283)
  • Auteur
    Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

dat ik me zo lekker voel na 2 uur tuinieren

Anoniem
    Inactief

Niet vergeten mijn spieren op te rekken.

Irene
    Moderator

Dat ik er nog lang niet ben.

Anoniem
    Inactief

Dat ik er nog lang niet ben.

Knuffel Irene!

Ik zo zin heb in de yoga :)

Irene
    Moderator

Aan morgen.

Anoniem
    Inactief

Aan de Drunense Duinen loop waar ik zooo graag aan mee had willen doen.

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

Aan de Drunense Duinen loop waar ik zooo graag aan mee had willen doen.

ach dat is echt heel sneu Marith, gaat het nog herstellen??

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

zou het morgen ook zulk lekker weer zijn, en ga ik dan in de ochtend of de avond tuinen

Irene
    Moderator

Aan de toekomst.

Anoniem
    Inactief

ach dat is echt heel sneu Marith, gaat het nog herstellen??

Als ik me morgen fit voel wil ik weer stukje proberen te lopen.
    Ik mis het zo erg….

Puk
    Deelnemer

Dat ik vandaag eens lekker ga werken in huis.

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

sterkte en ik ga voor je duimen!

Irene
    Moderator

Dat ik een hoop werk heb verzet.

Anoniem
    Inactief

Lekker weertje

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

dat ik echt moet ophouden mezelf vol te proppen met chocolade-eieren

Anoniem
    Inactief

Heerlijk weer vandaag. :)

Irene
    Moderator

dat ik echt moet ophouden mezelf vol te proppen met chocolade-eieren

Jij ook al!

Puk
    Deelnemer

Pijn die ik weer heb in me lijf.

Irene
    Moderator

Dat ik een aantal dingen niet mag vergeten.

Anoniem
    Inactief

Stuivertje wisselen ?

CheeseUnion
    Deelnemer

Dat mijn vriendin of niet kan lezen, of me gewoon niet respecteert. :-| Ik heb letterlijk getypt in een whatsappbericht dat 1 keer per maand afspreken is voor mij, maar ik kreeg net alweer de vraag of ze vanmiddag langs kan komen “voor de gezelligheid”.

NEE! Laat me eens met rust man!!

We hebben ze zondag namelijk nog gezien… Afgelopen zondag dus. Echt, ik word hier zo knettergek van!

Dus dat word vanmiddag telefoon op stil en boven gaan leven, voor het geval ze (weer) ongevraagd voor de deur staat. Ook daar respecteert ze me niet in.

Dit gaat zo verkeerd aflopen als ze zo doorgaat…

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

Pijn die ik weer heb in me lijf.

sterkte!

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

Dat mijn vriendin of niet kan lezen, of me gewoon niet respecteert. :-| Ik heb letterlijk getypt in een whatsappbericht dat 1 keer per maand afspreken is voor mij, maar ik kreeg net alweer de vraag of ze vanmiddag langs kan komen “voor de gezelligheid”.

NEE! Laat me eens met rust man!!

..

Heb je enig idee waraom je vriendin zo doet? ik lees er bezorgdheid in…

CheeseUnion
    Deelnemer

Heb je enig idee waraom je vriendin zo doet? ik lees er bezorgdheid in…

Zij is van het vaak afspreken en van meer vriendinnen hebben. Ik vind 1-tje genoeg. Ze woont hier pas en heeft verder nog niemand in de buurt. Ze verveelt zich heel gauw, kan niet stilzitten en wil wat te doen hebben. Maar ik ben niet de aangewezen persoon om haar dan op te vangen. Ik trek het niet zo vaak afspreken. Niet met haar althans. Ze zuigt alle energie uit me (en ik heb al minder energie dan een normaal persoon).

Dat komt omdat ze haar handen niet wast na toiletbezoek, ook niet na de grote boodschap. Dus ik moet steeds opletten wat ze allemaal heeft aangeraakt, zodat ik dat naderhand schoon kan maken. (Nee ik heb geen smetvrees, ik vind het alleen verschrikkelijk ranzig…) Ik moet praten en dat kost me heel veel energie. Ik moet luisteren en nadenken om te reageren: kost me energie.

En net stond ze gewoon onaangekondigd aan de deur hè?! Het was dat ik haar zag aankomen en naar boven kon vluchten(!)…

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

Zij is van het vaak afspreken en van meer vriendinnen hebben. Ik vind 1-tje genoeg. Ze woont hier pas en heeft verder nog niemand in de buurt. Ze verveelt zich heel gauw, kan niet stilzitten en wil wat te doen hebben. Maar ik ben niet de aangewezen persoon om haar dan op te vangen. Ik trek het niet zo vaak afspreken. Niet met haar althans. Ze zuigt alle energie uit me (en ik heb al minder energie dan een normaal persoon).

Dat komt omdat ze haar handen niet wast na toiletbezoek, ook niet na de grote boodschap. Dus ik moet steeds opletten wat ze allemaal heeft aangeraakt, zodat ik dat naderhand schoon kan maken. (Nee ik heb geen smetvrees, ik vind het alleen verschrikkelijk ranzig…) Ik moet praten en dat kost me heel veel energie. Ik moet luisteren en nadenken om te reageren: kost me energie.

En net stond ze gewoon onaangekondigd aan de deur hè?! Het was dat ik haar zag aankomen en naar boven kon vluchten(!)…

als ik het zo lees, is het iemand die ik niet als vriendin zou beschouwen…Mijn vriendinnen ( de echte en dat is bij iets meer dan 1 maar zeker geen 10-tallen) geven me energie, ze kunnen af en toe vreselijk lastig zijn, maar dat gun ik ze, want dat ben ik ook af en toe. Ik kan ook alles tegen ze zeggen en zij tegen mij.
    Zoals jij het beschrijft is het meer een opdringerige buurvrouw.
    En , dat snap ik niet helemaal, ben jij haar enigste vriendin, of is zij jouw enige vriendin? ( je zegt ik heb aan 1 vriendin genoeg?)

25 berichten aan het bekijken - 1,476 tot 1,500 (van in totaal 3,283)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.