U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar denk jij nu aan ?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Altijd leuk!
zo eten en vanavond lekker sporten.
ff lekker relaxen met een 0.0 biertje
Patricia Paay……
Kaas!
Ik er klaar voor ben.
Hoe moeilijk kan het zijn?
Klein ziek meisje
Cadeautje voor de kinderen.
etentje vanavond
Dat ik het zo koud heb.:sneeuwman:
Klein ziek meisje
beterschap voor het meisje
voor Marith
Dat ik niet helemaal helder ben door de medicatie. Lees daarom ook dingen verkeerd.
Dat ik niet helemaal helder ben door de medicatie. Lees daarom ook dingen verkeerd.
knuffel, wat naar voor je
dat is zo naar de tuinwinkel moet, maar dat ik het zo koud heb
dat is zo naar de tuinwinkel moet, maar dat ik het zo koud heb
Goedaankleden
Aan vanmiddag.
Een post die ik bijna in groep had durven zetten…. :knipoog: het maximaal aantal woorden die je mag plaatsen weerhield me ervan … en nu durf ik weer niet. :masker:
Een post die ik bijna in groep had durven zetten…. :knipoog: het maximaal aantal woorden die je mag plaatsen weerhield me ervan … en nu durf ik weer niet. :masker:
ach lieve Marith, doe het alsjeblieft gewoon, ik ga NU het aantal woorden verhogen. Dat kost me wel een half uurtje ( misschien minder) omdat het in de back-end altijd zo zoeken is.
Die drempel heb ik ook elke keer,ben je lekker bezig krijg je weer dat ik te veel woorden gebruik grrrrrrr.
Dat ik het zat ben.
Wat zullen we gaan eten.
Die drempel heb ik ook elke keer,ben je lekker bezig krijg je weer dat ik te veel woorden gebruik grrrrrrr.
Dat ik het zat ben.
het is aangepast!!
hoe zou het met Marith en Puk zijn?
hoe zou het met Marith en Puk zijn?
Met mij gaat het iets beter gelukkig
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com