U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar denk jij nu aan ?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Oke ik moet dus echt mijn leesbril op mijn neus tijdens de boodschappen.
Vanaag huidtest gehad. Allergische voor hazelnoot, cashew noot, amande, macamadie noot en pinda.
Rest is nog niet getest. Maar er mogen zelfs geen sporen aanwezig zijn.
Jeetje, dat is heftig!! vooral dat er geen sporen aanwezig mogen zijn
Dat ik zo maar eens een rondje ga lopen
Jeetje, dat is heftig!! vooral dat er geen sporen aanwezig mogen zijn
Probleem is dat het steeds erger zal gaan worden. Het risico wordt te groot.
Maar misschien een behandeling tegen berkenpollen allergie. Hopelijk gaat het dan met de rest ook beter.
Als het mogelijk is.
Probleem is dat het steeds erger zal gaan worden. Het risico wordt te groot.
Maar misschien een behandeling tegen berkenpollen allergie. Hopelijk gaat het dan met de rest ook beter.
Als het mogelijk is.
ik heb er niet zoveel verstand van, ik weet alleen dat bv allergie bij katten en honden vaak wel te verhelpen is
ik heb er niet zoveel verstand van, ik weet alleen dat bv allergie bij katten en honden vaak wel te verhelpen is
Allergieën zijn niet te verhelpen. Je kunt je best doen om de allergenen te mijden en er zijn middelen die gevolgen onderdrukken. Je kan overigens wel over allergieën heen groeien, maar een behandeling die het geneest bestaat niet.
Allergieën zijn niet te verhelpen. Je kunt je best doen om de allergenen te mijden en er zijn middelen die gevolgen onderdrukken. Je kan overigens wel over allergieën heen groeien, maar een behandeling die het geneest bestaat niet.
Dat werkt bij jonge mensen. Dat heb ik al tegen heeft de allergoloog gezegd.
Dus ik groei er niet meer overheen.
Dat werkt bij jonge mensen. Dat heb ik al tegen heeft de allergoloog gezegd.
Dus ik groei er niet meer overheen.
Klopt inderdaad female. Het vermijden wen je echter snel aan.
Klopt inderdaad female. Het vermijden wen je echter snel aan.
Hoop het
Hoop het
Het is niet altijd leuk maar er ziek van worden ook niet en dan heb je snel je keuze gemaakt.
Sterkte ermee.
Dat het goed mis is met mijn pc en vp.
Dat het goed mis is met mijn pc en vp.
en wat is er mis mee? kan ik j helpen?
dat dit wel een heel zwerige beurs is…
Aan een gezellige ochtend met kleinzoon.
Leuke ontmoeting.
Dat ik lekker bezig ben geweest vandaag en dat er nog voldoende ligt voor morgen.
Echt herfst nu
Dat ik het gezien houd voor vandaag.
dat mijn schouder pijn blijft doen
Als je niet weet hoe het komt zou ik er niet mee blijven lopen.
Als je niet weet hoe het komt zou ik er niet mee blijven lopen.
ik heb inderdaad geen idee,maar ik ben erg van de school: het is vanzelf gekomen, dus het gaat vanzelf weg
ik heb inderdaad geen idee,maar ik ben erg van de school: het is vanzelf gekomen, dus het gaat vanzelf weg
Dat vind ik een gevaarlijke school!
Ik denk nu aan Virgo.
Ik denk nu aan Virgo.
Heel lief van je Puk, het waren emotionele weken maar ik ben best trots op mijzelf. Heb veel geregeld en voor elkaar gekregen. Krijg nu wel de emotionele (en lichamelijke) rekening. Dus moet even boeten. Ik hoop toch dat ik morgenavond nog naar de film kan met Dorien. Dan is het onze trouwdag (32 jaar alweer).
Misschien even richting huisarts?
————
Zoonlief nog maar even laat liggen. Heeft immers vakantie :
Zo even iets te eten pakken.
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com