U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar denk jij nu aan ?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Mourinho van mun die baalt vandaag…….gisteren al eigenlijk!
heerlijk, ik heb vannacht geslapen!
Voor Irene en Puk een knuffel!
Wie moet ik geloven?
en voor jou ook een knuffel. Kunnen we je helpen?
en voor jou ook een knuffel. Kunnen we je helpen?
Bedankt!. Nee, komt wel goed uiteindelijk.
dat ik er helemaal niks van begrijp. :schamen:
Een turkse man met een haakneus …..
brrrrr wat een enge gedachte Puk
ik denk aan de stekjesmarkt van morgen: het zal toch wel mooi weer zijn?
Waar ik aan denk? Aan mijn vriendin die in de laatste fase van COPD zit en wil sterven. Ze heeft genoeg van alle ellende en is het wachten op haar dood beu. Eigenlijk wil ze euthanasie, maar volgens de wet lijd ze nog niet nodeloos genoeg.
Waar ik aan denk? Aan mijn vriendin die in de laatste fase van COPD zit en wil sterven. Ze heeft genoeg van alle ellende en is het wachten op haar dood beu. Eigenlijk wil ze euthanasie, maar volgens de wet lijd ze nog niet nodeloos genoeg.
Sterkte!!! …kan alleen maar hopen dat haar wens daarboven gehoord wordt.
is het gelukt?
Geen idee Felice … bijna alles is weer aan me voorbij gegaan die dag… :bang:
Wat zal ik dadelijk eten.
Ja, dat is heel erg naar! Het bewijst overigens wel dat wij hier in Nederland niet zo maar iemand laten sterven , zoals ze in het buitenland graag willen geloven, maar ja, daar heeft jouw vriendin nu even helemaal niets aan
Geen idee Felice … bijna alles is weer aan me voorbij gegaan die dag… :bang:
knuffel, een hele dikke
Mijn bed … zo moe ….:Slapen:
Misschien een andere arts een second opinion vragen?
Haar arts wil zonder meer het traject op starten, maar dan gaan er nog een paar weken overheen voordat een euthanasie uitgevoerd mag worden. En ze wil zolang niet meer wachten. Er moet een gesprek komen met een psycholoog en met een 2de onafhankelijke arts. Die moeten dan bepalen of ze genoeg “nodeloos lijd”. Als die dan het groene licht geven kan het daarna snel gebeurt zijn. Maar dan gaan er toch altijd weer een week of 2 minimaal over heen.
Dat ik mijn ramen ga zemen….
Dat ik blij ben als ik door mijn todolijst heen ben.
Aan mijn arme dochter ….
Dat mijn moeder blij is met haar nieuwe knie. Vandaag geopereerd. Nu herstellen.
Leuke film middag/avond?
Tandarts.
aan de tuin
aan mezelf :knipoog:
Zal mijn moeder nu met krukken door de ziekenhuis gang lopen?
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com