U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar denk jij nu aan ?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Wat kunnen fysio’s je mishandelen.
Wat kunnen fysio’s je mishandelen.
Maar heeft het wel geholpen?
en toen was de dag al weer om
Mijn lege maag.
Dat ik een heel moderne broek aan heb (er zit een gat bij mijn knie).
Maar heeft het wel geholpen?
Nou ipv een verkrampte diepe spier zit ik daar nu met een blauwe plek. Dus kan nu niet voelen of die spier nog verkrampt is.
Maar ik kan nu wel rustiger in bed blijven liggen. Maar mijn rechter heup blijft pijn doen.
nog een glaasje wijn en dan ga ik naar bed…………….
Achterlijk gezwets van iemand, die af en toe om de hoek komt kijken als ze een nuchtere / schuchtere bui heeft.:whauww:
Zit ik dan alleen vanmiddag in Sliedrecht???
Alleen??
Aan mijn vader die opgenomen is in het ziekenhuis met een dubbele longontsteking.
Heel veel sterkte met hem Irene, en uiteraard beterschap.
Dat ik op mijn eerste dag na de vakantie al een hoop werk heb verzet.
Nou ipv een verkrampte diepe spier zit ik daar nu met een blauwe plek. Dus kan nu niet voelen of die spier nog verkrampt is.
Maar ik kan nu wel rustiger in bed blijven liggen. Maar mijn rechter heup blijft pijn doen.
Hoe gaat het nu met je?
Aan mijn vader die opgenomen is in het ziekenhuis met een dubbele longontsteking.
Beterschap
Alleen??
Nee toch niet!
– – – Updated – – –
Beterschap met je vader Irene.
STerkte!
– – – Updated – – –
Hoe gaat het nu met je?
Blauwe plek begint iets af te nemen. Maar het is nog steeds ellende. Helaas.
STerkte!
– – – Updated – – –
Blauwe plek begint iets af te nemen. Maar het is nog steeds ellende. Helaas.
helpt Arnica niet??
Aan mijn bed!
helpt Arnica niet??
Beetje rot plek om te smeren.
De loge die hier een aantal dagen zal verblijven.
Aan mijn zoon die in SF verblijft
Aan alle winst die ik de laatste tijd heb geboekt en dat het me desalniettemin lukt om in paniek te raken van het minste of het geringste.
Ooit komt het goed met jou, schoonheid.
Aan alle winst die ik de laatste tijd heb geboekt en dat het me desalniettemin lukt om in paniek te raken van het minste of het geringste.
Knuffel… je kunt het Irene en blijven kijken naar de dingen die goed gaan.
knuffel en kom op: een mens kan meer dan-ie denkt
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com