U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar denk jij nu aan ?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Je kan helaas niet kiezen Female. Ik heb ook een verhoogde kans op trombose. Ik heb mijn eerste Astra Zeneca al gehad en hoop volgende maand mijn tweede te krijgen.
Ik heb juist al die verlaagde aantal bloedplaatjes.
Gelukkig ben ik onder de 60.
Manlief heeft ook Astra Zeneca gehad.
Maar als ik Janssen krijg dan kom ik gewoon niet.
Als het medisch echt niet verantwoord gaan ze je niet ermee vaccineren.
Ik heb ook tot afgelopen week moeten wachten op groen licht omdat er nog onvoldoende was getest op het defecte gen waar ik mee van doen heb.
en ? @Marith, weten ze nu meer?
Ik krijg de raad er achter aan te gaan, omdat het zo lang duurt…mensen die veel jonger izjn dan Ton en ik zijn inmiddels al gevacineerd..
@Felice, omdat die door de huisarts gevaccineerd zijn.
Zo’n mooie bloeddruk gister. Zal het gedeeltelijke veganistisch/vegetarisch eten echt zijn vruchten afwerpen
dat denk ik zeker @Female1 ik doe dat ook en ik heb mijn bovendruk al van boven de 200 omlaag gekregen naar ongeveer 170 , nu nog het laatste stukje!
@Felice Graag naar 140 ja. bovendruk
Denk dat ik volgende week een afspraak kan maken voor de corona prik
goed zo !! wij hebben eindelijk ook een afspraak, wat een gedoe met digi d en je hebt bijna niks te kiezen, maar het is gelukt!
Ik mag zaterdag en Ton mag maandag!
Ik wacht nog op de oproep voor mijn tweede.
Waarom gister zo warm en nu niet meer
Aan die heerlijke wandeling gister
Zo even met zoonlief naar de Praxis.
Ben je aan het klussen? @irene
Deksel van de waterput of hoe dat ding ook heet was rot en dat is best gevaarlijk. Klus is inmiddels geklaard.
Dat is idd. link @irene
ja voor je het weet,zit je zomaar in de put
@Female1 waar ben je gaan wandelen
@Felice. Vanuit huis tussen de Reeuwijkse plassen door naar het Reeuwijkes Hout, om daarna richting huis te lopen.
Heerlijk!
o @Female1 de Reewijkse plassen zijn echt heel erg mooi. Ik heb dara ooit eens in de mist gewandeld…een sprookje!
Hoop dat het weer eens een keer stabieler wordt
ja he tis raar weer, maar ik heb vanmorgen wel lekker een uurtje gelopen
Ik ondertussen weet dat ik of Pfizer of het Moderna vaccin krijg
Ik heb afgelopen vrijdag mijn tweede gehad.
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com