U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar denk jij nu aan ?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Ik geloof ook niet dat men kwaad wil.
Ik bedoel te zeggen dat ik nog geen groen licht heb dat het voor mij veilig is. Ik moet nog wachten….
Niet erg…. wanneer zoveel mogelijk mensen vaccineren wordt voor mij het risico covid te krijgen ook lager.
Ik mag toch nog niet qua leeftijd.
ik mag bijna qua leeftijd! kan niet wachten dat kan ik je vertellen
dat een oud leerling van mij – net dertig en voor zover ik weet zonder kwalen – gisteren haar vaccinatie al kreeg..
Soms weten we niet overal het fijne van…..
da’s zeer waar @Marith, dank je wel
Zo mooi weer. Zal wel weer tegenvallen als het weer kouder is.
@Felice, kan de groep niet meer vinden
Klopt @female1
Bij waar verbaas jij je over heeft Irene een link geplaatst.
Is ws nog niet opgelost kunnen worden.
Zo mooi weer. Zal wel weer tegenvallen als het weer kouder is.
Maar genieten van het moment.
heerlijk weer dat was even genieten, sorry @Marith, ik moet er even wat harder achteraan!!!
Jammer dat het weer nu juist minder wordt. Had juist voor Pasen een mooie wandeling uitgestippeld.
o leuk @Female1, mag ik vragen waar je gaat wandelen?
Bij de Reeuwijkse Plassen, maar een ander deel.
Over een tijdje zijn we van plan om vanaf ons huis naar Oudewater te lopen. Daar te lunchen.
Dan naar Woerden toe via het Linschoten bos.
Trein terug naar huis daarna
ooo dat lijkt me een heel mooie wandeling
Het Floris de Vijfde pad loopt ook langs Woerden en Oudewater, heel mooi polderlandschap!
@Felice, Dat is precies het stuk van Oudewater naar Woerden wat ik op de planning heb staan.
nou , ik zeg doen ! @Female1 daar krijg je beslist geen spijt van
@Felice, We gaan het verdelen over 2 dagen.
voor mijn geen Astra Zeneca vaccin
Tis weer rustig
ik zal er niet mee zitten als ze me Atra geven, ik behoor tot de groep die dat best kan hebben. En de kansen dat ik Covid op loop zijn nogal wat hoger dan de kans dat ik er trombose van krijg. Wat ik vooral niet kan uitstaan is dat ik niet eens zelf mag bepalen dat ik gerust dat vaccin neem.
Door al hie viruswaanzinnige hebben wij nu een beleid waardoor we wel een derde wereld land lijken als het om vaccineren gaat
We gaan het verdelen over 2 dagen
en blijf je dan ergens onderweg slapen?
@Felice, ik heb die problemen die het Astra Zeneca geven al van mij zelf.
Dus de kans op trombose is groot in mijn geval. Dus ook geen Janssen voor mij.
Ik graag Pfizer of Moderna
Ik heb eindelijk groen licht gekregen ivm de genafwijking.
Dus kom maar op. ….
o dat is fijn @Marith, ik moet je zeggen: ik kan niet wachten….Wij zitten een beetje tussen wal en schip…Wij behoren tot de groep van 65, die vallen onder de GGD, waren we een jaar jonger vielen we onder de huisartsen en die zijn veeeeeel sneller.
en wat ik echt heel erg vind: ik heb geen bezwaar tege Astra, maar er is al besist dat ik dat niet mag..en dat terwijl er tekort aan vaccin is…
zucht en afwachten maar weer
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com