U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar denk jij nu aan ?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Ik wilde eigenlijk een duurdere. Maar die werkte met kunstmatige intelligentie. En dat wil ik niet.
Het wordt sowieso een oral b. Die ronde borstel werkt het makkelijkst met met tanden.
Hoe mijn nieuwe oral b electrische tandenborstel zal poetsen. Hij komt vandaag binnen
@female1 zal best goed zijn . Miss ff wennen in het begin.
Een feestmaand zonder feesten….
(lekker alleen met eigen en vind ik helemaal niet erg….helemaal in mijn straatje )
Zal zo mijn achterstallige administratie eens bijwerken
soms hebben die corona maatregelen zo hun goede kanten @Marith
@Marith , ik had al een oral b voor die tijd. Maar de batterij was niet echt meer best.
Dat merkte ik aan het poetsen. Deze gaat weer lekker snel
veranderingen …. zijn jullie nog bezig…
Proberen kinderen respect bij te brengen soms erg hopeloos is.
En dan bedoel ik op een platform
Vraag me idd wel eens af waar dat toch fout gaat. @female1
Dochter alweer twaalf en half jaar getrouwd met lieve schoonzoon en 2 pracht kinderen rijker.
Zo trots op dat mooie gezinnetje.
van harte @Marith, dat is een groot geluk 1
Ja dat is het zeker @felice
@Marith had een feestje
in mei heb ik een feestje ! zouden de coronamaatregelen dan minder zijn?
Waarom niet 1 persoon op alle kieslijsten voor Waterstof wilt gaan als vervanging voor het gas
@Felice, dat hadden wij vorig jaar toen we 25 jaar getrouwd waren. Wilden het 1 jaar opschuiven.
Maar ziet er naar uit dat het wederom niet gevierd gaat worden.
Zo jammer voor die feestjes … het leven wil men graag vieren.
Maar dan wel het liefst in goede gezondheid…
Hoop zo dat het snel weer kan.
Voor mij is het nog steeds niet duidelijk of ik gevaccineerd mag worden dus voor nu heel erg afhankelijk wat anderen doen.
Waar ik aan denk…
Maandag operatie aan de pols woensdag weer een zenuwblok op meerdere plaatsen in de rug.
Lekker weekje….
@Marith Sterkte!
Nou Astra Zeneca sla ik over.
Heb al vaker met te weinig bloedplaatjes te maken gehad. En een verhoogde kans op trombose.
Dus deze niet voor mij. Geef mij maar Pfizer.
Je kan helaas niet kiezen. Ik heb Astra Zeneca gehad, ben er een dag een beetje beroerd van geweest. De bijwerkingen lijken behoorlijk ernstig, maar de kans dat je er last van krijgt is heel erg klein. 25 mensen na 20 miljoen vaccinaties. We moeten de dingen wel in perspectief blijven zien. Overigens als ik had mogen kiezen had ik ook liever Jansen gehad dan Astra Zeneca.
Je kan idd niet kiezen.
Zou willen dat ik kon kiezen
Om gevaccineerd te mogen worden.
Voor mij is het nog niet voldoende getest….
ik heb hier geen verstand van, gewoon helemaal nul, nul. Dus ik vaar op de meneing van mensen die er wel verstand van hebben.
En die zeggen dat het kan. Waarom zouden die mensen mij kwaad toe wensen? Wat hebben ze daar voor baat bij?
Dit vaccin is vlotter goedgekeurd dan gebruikelijk omdat alles op alles is gezet het te ontwikkelen EN omdat het Covid virus op zichzelf geen onbekend virus is. Laten we er blij mee zijn: want een andere uitweg uit deze ellende zie ik niet
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com