U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar denk jij nu aan ?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
mensen zitten liever op facebook, denk ik, ik geloof dat fora een beetje uit zijn.
Nu zie je op facebook heel snel veel meer, maar er zitten natuurlijk heel veel nadelen aan Facebook, dat hoef ik hier niet toe te lichten.
Ki hou de mogelijkheid om te forummen open: je kan altijd je met een groepje op pakken om te besluiten te forummen. Verder richt ik me op het blog gedeelte
En voor de lol zetten Irene en ik allemaal dingen die vrouwen doen online.
Kan je ook rustig aan meedoen, of niet.
Ik zit op een vrouwenforum in Duitsland en verder 3 seniorenfora in Duitsland. Oostenrijk en Nederland hebben er bijna geen (meer).
ze zijn er volgens mij nog wel, voor jonge moeders
Ben geen moeder en ookniet jong meer
@Felice, ik zit niet op feestboek en zal daar ook niet heen gaan.
er zijn er wel meer di eer zo over denken @Female1, maar niet veel. Ik ben er zelf ook geen fan van, hoewel het om sommige contacten te onderhouden beslist makkelijk is.
ik denk aan mijn broertje
@Felice niets ernstigs hoop ik?
wat lief dat je dat vraagt @Female1. Hij is vorige week overleden. 76 was hij ( hij is wat ouder dan ik ) niet echt heel jong, maar toch zeker niet oud
Gecondoleerd @felice.
Ach wat naar Felice, gecondoleerd
@Felice, Gecondoleerd!
En nee zeker niet oud.
dank jullie wel! Nou ja, niet oud…hij werd 8 jaar ouder dan mijn vader: ze overleden allebei aan een hartstilstand
ik zit zomaar even lekker aan aan niks te denken, dat is ook wel eens fijn
Aan de 2e familielid die gaat sterven v.w. die K je weet wel corona.
Sterkte Marith
aaahhhh Marith….wat ongelooflijk K inderdaad. heel veel sterkte lieverd en een knuffel
Thanks
ik denk even lekker niks. weet je hoe fijn dat is
Sterkte @Marith !
Dat ik me afvraag waar ik een nieuwe wervelkolom kan aanschaffen
Dat het erg rustig is op het forum
Ja erg rustig dus
Aan die van mij heb je ook niks @female1.
Tis al lang erg rustig ….
Dag 3 quarantaine
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com