U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar denk jij nu aan ?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
dat ik vanavond heerlijk op de bank ga liggen met een dik boek
Dat het ons niet makkelijk gemaakt word, de inpecteur van de wabo is gebeld door buren die zich storen dat wij onze garage deur hebben vervangen 3 jaar geleden en we vorige maand een schaduwdoek/pergola hebben geplaatst? We hebben een nette opgeruimde tuin zucht wat is de wereld toch zuur zo nu en dan. Wachten moeten we of we het mogen behouden kan 8-14 weken duren.
Knuf Puk, het lijkt de rijdende rechter wel.
Triest Puk….
nou ja…wat belachelijk !! die zullen toch wel heel snel terug gevloten worden? wat kan er mis zijn met een garagedeur en een schaduwdoek???
Morgen zoonlief weer verhuizen… ‘t wordt hier ook niet snel saai.
Aan mijn schoonzusje die eindelijk rust heeft gevonden en er heel vredig bijlag.
@Irene gecondoleerd en sterkte!
Irene gecondoleerd en Marith sterkte met verhuizen!
dat dit week-end anders verloopt dan ik had gedacht. Ik werk steeds vaker in het week-end door om dan door de week vrij te hebben
Gecondoleerd Irene!
Ik na afgelopen vakantie voor het eerst het gevoel had dat ik best 1 week langer had willen blijven.
Meestal heb ik na die mooie vakanties dat ik genoten heb het gevoel eventjes weer heerlijk naar huis.
Maar nu had ik dus best langer willen blijven
En heb mijn gamevriendje ontmoet tijdens deze vakantie
Hij en zijn moeder hebben een heerlijke braai voor ons gemaakt
Morgen zoonlief weer verhuizen… ’t wordt hier ook niet snel saai.
ik moet bekennen dat ik toch een beetje nieuwsgierig ben….waar gaat die leukerd ( ik heb hem een keertje ontmoet ) van jou heen??
En heb mijn gamevriendje ontmoet tijdens deze vakantie
Hij en zijn moeder hebben een heerlijke braai voor ons gemaakt
een braai @Female1, dan was je vast in Zuid Afrika !!
Ik denk Hoe zou het met @marith zijn?? ze moet morgen naar het ziekenhuis…
@Felice dat klopt
Succes Marith.
@felice dat klopt
Leuk !!!!
Dank je wel. Ben weer thuis gelukkig. Naar zhs moeten en bijna geen medicatie mogen is geen doen. Veel pijn gehad
Knuffel Marith
o dikke, dikke knuffel @marith
Dank voor de knuffels.
meid, ik geef je er gewoon nog een !
ik denk even aan 2 vriendinnen die het even niet makkelijk hebben
Dat het met mijn2 mannen nu weer beter gaat na gelukkig nu een goede diagnose.
( Afrikaanse teken koorts)
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com