U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar ben jij van geschrokken?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
van de prijzen die ze op mijn favoriete rommelmarkt in Brussel durfden te vragen! Ze hadden potdorie overal wel een nul achter gezet!
Noem een rommelmarkt een antiquariaat en je kunt de gekste prijzen vragen :)
lol
Dat een goede vriendin van mij haar relatie heeft beeindig. Het zat wel een beetje in de lucht, maar toch…
2 rot berichten in een goed uur
@marith, dat is niet best…als je wil kan je altijd je hart uitstorten hoor
Dat de orthopeed niet tevreden was over mijn vaders schouderkop.
Dat is indd vervelend Female1 en wat nu?
@ Felice, nu na 14 dagen terugkomen. Is het dan nog niet goed dan een scan. En dan maar weer afwachten.
dat mijn verwarmingsketel dringend aan vervanging toe
Dat mijn schoonzusje is opgenomen.
@Irene Sterkte met en voor schoonzus
dank je.
weer een slechte reactie op medicatie
ach jeetje @Marith, wat naar voor je. Dikke knuffel!
Dank u
Van een ruzie tussen broers.
oeps @female1; toch niet eigen broers??
vannacht is mijn buurvrouw in haar slaap overleden.heel onverwachts. ze was ongeveer 17 jaar ouder dan ik.maar het voelt zo raar aan….we hebben 23 jaar echt goede buren aan elkaar gehad
dat ik in het appartementje van mijn zoon mijn wijsvinger tussen de deur kreeg, waardoor ik een enorme snee in mijn vinger opliep
en vandaag plakte ik daar een gelpleister op die ik er later niet afkreeg…gaat echt niet goed,met die vinger
Een mafkees in een Volvo met een kenteken met rode letters, waardoor ik bijna werd platgereden door een vrachtwagen. Gelukkig reageerde de vrachtwagenchauffeur attent door de vluchtstrook op te sturen, zodat ik via de linkerbaan kon ontsnappen.
oeps! da’s best eng
Ik ging mijn moeder ophalen. Het was helemaal donker in huis en ik had geen sleutel bij me van haar huis. Ik kijk door het raam en zie dat er iemand in bed ligt. Ik maak me zorgen, maar besluit toch eerst maar haar mobiele nummer te bellen in plaats van terug naar huis te gaan om de sleutel te halen.
Ze neemt op en zegt ik ben binnen 5 minuten thuis, ik zit in de taxi. (ze was vergeten haar bed op te maken en had haar ochtendjas in bed liggen)
Oeps…..
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com