U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar ben jij van geschrokken?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Dat ik niet meer alert reageer op dingen waar ik alert op zou moeten reageren ….
Voor mij reden om beter (even) niet meer te reageren ….
Joehoe…….knuffel…..hou je goed!!
Dat ik niet meer alert reageer op dingen waar ik alert op zou moeten reageren ….
Voor mij reden om beter (even) niet meer te reageren ….
Knuffel ! Een hele dikke.
Van een bericht over een oud collega en hoe zij het leven heeft gelaten.
En één bericht komt nooit alleen want gister ook nog een bekende dorpsgenoot die het leven niet meer zag zitten en op een vreselijke manier haar leven beëindigde.
o marith, wat een afschuwelijk nieuws…en dan nog wel twee keer tegelijk…
Ik kan me voorstellen dat dat hard aankomt
Marith dat komt helaas veel voor deze maanden!
inderdaad
gek, he, dat de decembermaand de maand is waarin je dit het vaakste hoort?
Mijn gevoel!
Knuffel, @puk
Ja felice blijkbaar een 2 strijdje in me lijf gaande….
Van twee zeehonden, die vlak bij elkaar met veel poeha boven water kwamen.
@Puk komt goed
2 dingen: Mijn neef uit Nieuw Zeeland waar ik wel eens over geschreven heb is overleden. Jonger dan dat ik was.
En een kennis zijn vader heeft een herseninfarct gehad.
Gecondoleerd Female
Dank je Irene!
gecondoleerd Female1
Ja heel erg van het feit dat een vriendin/collega van mij geeuthanaseerd gaat worden na de kerstdagen.
Ja heel erg van het feit dat een vriendin/collega van mij geeuthanaseerd gaat worden na de kerstdagen.
Ik snap dat je daar van schrikt; ik schrik er ook van en ik ken haar niet eens. Heel heftig!
Heel veel sterkte Puk!
Sterkte Puk.
Ieder krijgt zijn portie …
ook nog een oom gisteren overleden en hopelijk sluit hij de rij voor dit jaar ik vind drie in 2 weken wel weer genoeg.
ook nog een oom gisteren overleden en hopelijk sluit hij de rij voor dit jaar ik vind drie in 2 weken wel weer genoeg.
Sterkte Marith
Dank Irene
een beetje moe, maar wel lekker
een beetje moe, maar wel lekker
En daar ben je van geschrokken?
hahaha, ik zat niet op te letten inderdaad, daar heb je gelijk in @Irene_de_Vreede
@Marith, sterkte!
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com