U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar ben jij van geschrokken?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Nou gelukkig ging het donderdag middag een stuk beter en vrijdag rond 10 uur kwam haar vader haar halen.
Alleen wat het nou was die koorts en zo geen idee,maar ze is weer Naomi .
Nou gelukkig ging het donderdag middag een stuk beter en vrijdag rond 10 uur kwam haar vader haar halen.
Alleen wat het nou was die koorts en zo geen idee,maar ze is weer Naomi .
Dat is goed om te horen.
Dat de medicijnen vannacht weer niet werkte voor mij…. :in-de-war:
Knuffel!
dikke knuffel
Dat de eczeem die heb ik heb niet meer weggaat> maar gelukkig is het wel onder controle te houden
Dat de eczeem die heb ik heb niet meer weggaat> maar gelukkig is het wel onder controle te houden
Knuffel
Knuffel Felice.
Ik schrok hoe een afstand je ongemerkt kan afleggen
Knuffel Felice.
Ik schrok hoe een afstand je ongemerkt kan afleggen
en? hoever was dat ?
en? hoever was dat ?
Ver
Van een raar kloppend geld aan de zijkant van mijn auto.
(voor de oorzaak zie blundertopic)
Ver
knuffel meisje
knuffel meisje
:hartje:
Dankdankdank
:hartje:
Dankdankdank
nog eentje dan?XXX
Van mijn eigen moed.
van gedachten
Een granaataanslag een paar straten verderop. Ik heb er weliswaar niets van gemerkt en het heeft het landelijke nieuws niet eens gehaald, maar het is toch een rare gedachte.
Een granaataanslag een paar straten verderop. Ik heb er weliswaar niets van gemerkt en het heeft het landelijke nieuws niet eens gehaald, maar het is toch een rare gedachte.
dat is zeker een rare gedachte!
O wat eng Irene!
Ik moest vandaag voor onderzoek naar het ziekenhuis (niets bijzonders, maar dat moet af en toe). Na afloop met de arts de resultaten doorgenomen, bleek allemaal behoorlijk ok te zijn, beter dan ik had verwacht.
Loop ik het ziekenhuis uit wordt ik gebeld door de dokter of ik toch nog even terug wilde komen, daar schrok ik toch wel van. Bleek dat ze een verkeerde uitslag (van een andere patiënt) had bekeken. Het was toch nog wel ok, maar niet beter dan verwacht.
Knuffel :knuffel: Irene
Oeps Irene…
De aanslag in Dortmund.
– – – Updated – – –
Ik moest vandaag voor onderzoek naar het ziekenhuis (niets bijzonders, maar dat moet af en toe). Na afloop met de arts de resultaten doorgenomen, bleek allemaal behoorlijk ok te zijn, beter dan ik had verwacht.
Loop ik het ziekenhuis uit wordt ik gebeld door de dokter of ik toch nog even terug wilde komen, daar schrok ik toch wel van. Bleek dat ze een verkeerde uitslag (van een andere patiënt) had bekeken. Het was toch nog wel ok, maar niet beter dan verwacht.
Oh zo iets is balen Irene. Knuffe!
nou dan schrik je je inderdaad te pletter!
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com