U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / Waar ben je dankbaar voor vandaag?5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
o dat is zeker fijn ! @Marith
Dat ik vandaag ze lekker heb gelachen met mijn stagiares
Dat alles weer goed is afgelopen
mooi Marith!
Goed zo @marith!
Voor een kort momentje voor mezelf.
dat mijn webmaster een paar probleempjes bij me weg naam en dat ik ff gezellig onverwacht een bakkie kon doen bij een vriendin, en dat dochterlief een stappenteller voor me heeft geritseld. Vandaag ben ik gewoon een bofbips
dat ik een gezellig uurtje had met mijn vriendin die ik ging uitzwaaien. FF eruit: het deed me goed
dat er plaatsen zijn waar ik even mijn hart kan uitstorten
dat mijn site over is: dat het er prachtig uitziet en dat het loopt als een tierelier ( oke, 2 kleine probleempjes )
Het heerlijke weer
Hier schijnt de zon (dat is een zeldzaamheid) en de temperatuur is ook boven het vriespunt gekomen geloof ik.
een goed gesprek met zoonlief
Voor de leuke reacties die ik op mijn presentatie kreeg.
ik ben blij dat ik zoveel minder pijn heb.
@Marith
ik ben dankbaar dat ik zo goed in mijn vel zit, de laatste paar dagen. En dat dingen zo soepeltjes gaan , op dit moment
Mooie berichten meiden!!
Mijn eigen mannetje
Dat zoonlief zometeen even gezellig langs komt. EN dat de kachel weer is gemaakt, al is het maar tijdelijk…
voor een leuke ontmoeting die zakelijk gezien waarschijnlijk goed uit gaat pakken
dat ik ondanks de sneeuw ben gaan wandelen en dat ik me daar heel goed bij voelde
oei oei oei …een hele week verstek laten gaan…
Nou eens even kijken:
een verlaat, maar schitterend verjaarscadeau.
Een goed gesprek met een vriendin
Een heel bijzondere opmerking van een andere vriendin
Bewondering van zoonlief
Een mooi gebaar van dochterlief
Een probleem met een opdrachtgever, wat ik redelijk heb opgelost
Een dag rust die ik voor mezelf had ingelast
Gek he, dit was een moeilijke en hectische week, maar als ik mijn zegeningen ga tellen, dan zijn het er een hele boel
Dat klinkt inderdaad heel positief, best iets om dankbaar voor te zijn.
Blij dat mijn schatten weer veilig thuis zijn van vakantie
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com