9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    MichaelDarling
    Deelnemer

Yo mensen! De Champions League staat voor de deur en de loting voor de groepsfase is ! Wat denken jullie van de kansen van de topclubs dit jaar? Wie is volgens jullie de grote favoriet?

MasonWatling
    Deelnemer

Eerlijk gezegd, het is moeilijk om Man City niet als favoriet te zien. Maar Real Madrid blijft altijd gevaarlijk, vooral in de knock-outfase.
    Hier kun je trouwens alle groepen en het speelschema bekijken: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/

HarrisonHennessy
    Deelnemer

Bedankt voor de link! Ik denk dat PSG dit jaar kan verrassen, als hun sterren eindelijk als een team spelen. Maar wat denken jullie van Bayern? Ze hebben deze zomer een paar topaankopen gedaan.

MichaelDarling
    Deelnemer

Bayern is altijd sterk, vooral als ze hun verdediging op orde krijgen. Maar ze hebben nog steeds moeite tegen snelle tegenaanvallen. Wie denken jullie dat topscorer wordt dit jaar?

MasonWatling
    Deelnemer

Ik zet in op Haaland, hij is gewoon een monster in de zestien. Maar Mbappé kan ook verrassen als PSG ver komt.
    Trouwens, als je even afleiding zoekt tussen de wedstrijden door, check dan open . Best een leuke game om even je hoofd leeg te maken.

HarrisonHennessy
    Deelnemer

Haha, die kende ik nog niet! Ik zal eens kijken. Maar terug naar de CL: Kane kan topscorer worden, maar laten we ook Osimhen niet vergeten. Als Napoli ver komt, kan hij flink scoren.

MichaelDarling
    Deelnemer

Osimhen is een goede shout! Maar eerlijk, ik maak me meer zorgen of Ajax überhaupt door de groepsfase komt.

MasonWatling
    Deelnemer

Haha, als ze hun vorm vinden, kan alles! Dit CL-seizoen wordt sowieso

HarrisonHennessy
    Deelnemer

Absoluut! Laten we snel de eerste wedstrijden afwachten. Fijne Champions League voor iedereen!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.