15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Goedemiddag allemaal !hebben we allemaal nog alle vingers? Hier in de straat werd er lustig op los gekanld, wat wil je er zijn hier het afgelopen jaar wel 4 jonge stellen komen wonen. Maar allemaal prima mensen die vandaag in de loop van de dag alles weer netjes hebben opgeruimd!
Wij hebben met onze vrienden lekker gegeten ( we houden nu eenmaal van koken ) en toen eerst een tijdje naar Guido weijers gekeken, maar die vonden we zo saai en voorspelbaar, dat we daar gewoon doorheen zijn gaan kletsen…
Van Marc marie waren we wel onder de indruk, heel knap hoe het het bijna als of hij een kopje thee met je zit te drinken kan brengen allemaal.
Toen eens even heelrijk uitgesplapen en vanmorgen met mijn vriendin en haar hond een stevige wandleing gemaakt, die oliebollen moeten er toch weer af…
Wij hebben Marc Marie gekeken, zeker niet hilarisch maar wel een mooi programma, met een lach en een traan.
Ik was okai tot 22:00 uur heb zelfs een stukje Marc Marie gekeken, maar rond 23.10 ben ik naar bed gegaan. Pijn en akelig gevoel over me heen. Helaas blijft het aanhouden.
oeps dat is niet fijn @Puk, ben je er al voor naar de huisarts geweest?
Morgenochtend Felice ga ik .
Sterkte @Puken laat je het even weten?
Sterkte Puk.
bloed geprikt en urine ingeleverd….
en nu maar weer wachten….dat is nog het vervelendste
ze belde al vrij snel…maandag echo
Dat gaat snel, sterkte Puk.
oeps een echo waarvan ? @puk
Blaas, nieren en onderbuik
Sterkte Puk!
sterkte ! @puk
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com