U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / ik voel me vandaag…………5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
zo het nieuwe jaar is van start! Voorlopig is alles nog erg saai. Geen kopje koffie met appeltaart wanneer je met een vriendin afspreekt…maar ik word er steeds beter in om overla toch nog iets leuks van te maken.
Het is wonderlijk wat je allemaal kan bedenken! En je mag nog steeds 2 mensen teglijk uitnodigen.
vanavond komt zoonlief en toen heb ik gelijk maar zijn oude schoolmakker uit het dorp uitgenodigd!
ik heb vandaag lekker geslapen, goed slapen is toch wel een zeg maar dingetje bij mij, dus de nachten dat ik goed slaap, die vier ik
Desondanks ik elke 2 a 1 uur wakker word best uitgerust
Raar,
Ik wil weer gewoon een keer met een vriendin een dagje met de trein mee. Lekker lunchen dan.
En het gezellig hebben
dat is niet raar @Female1 dat is heel normaal ! Dat hebben we allemaal en we zeggen allemaal tegen onszelf:”kom op, zo erg is het niet, er zijn ergere dingen!” Maar ondertussen laden we onze accu te weinig op bij gebrek aan zeg maar oplaadpunten
Opgeblazen. Kon gister niet naar het toilet. Hopelijk zo snel.
o dat is zo naar, als je niet ‘s morgens vroeg even lekker naar het toilet kan gaan! ik hoop dat het snel beter gaat
@Felice, het is al weer beter
gelukkig maar @Female1, hihi , ik was laatst met mijn workout bezig ( dat doe ik altijd s morgens vroeg) en die moest ik echt even onderbreken voor een sanitaire stop. het komt op als poepen, zeggen ze in Amsterdam. Ik begrijp die jongens nu
Niet echt wakker
vrolijk : ik kan wol kopen! de mevrouw van d ewolwinkle haalt bollen naar voren, ik kies, dan ga ik winkelen en haal een uurtje later de bestelling op. Ik ben daar echt blij mee #blijei
@Felice, klinkt goed
Ik voel me vrolijk door het mooie weer
Brak. Had op een beter nacht gehoopt
slecht slapen….dat zouden ze nou eens moeten verbieden, dat is zo naar
Gelukkig 2 nachten best redelijk goed geslapen
o wat fijn voor je @Female1, ik sliep vandaag zelfs de hele nacht aan een stuk…hmmmmmmm
heerlijk ! zo lekker in mijn moestuin staan wroeten
Uitgeslapen!
Uitgeput
excuses voor mijn veel te late reactie @Female1 gaat er iets niet goed?
@Felice, had weer een aantal nachten slecht geslapen. Misschien de vollen maan
Best oke
Ietsje beter na een heftige week …
Beetje veel afgebeuld in zhs.
Zo klaar ermee…..
@Female1 dat slechte slapen herken ik, soms heb ik het vermoeden dat het het laatste staartje van de overgang is…bij mij lijkt het nu weg te zijn. ik zeg lijkt he….
@Marith, het ziekenhuis is echt geen picnic….hoe is het nu, ben je thuis of nog steeds in het ziekenhuis?
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com